کد خبر : 31921
دیدگاه‌ها برای اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش: رهاورد سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 19:29
-

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش: رهاورد سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: ۲ هزار میلیارد تومان در جریان سفر پر خیر و برکت رئیس‌جمهور به خراسان رضوی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام این استان اختصاص یافته است.

 سید امیر شوشتری روز چهارشنبه در سفر به شهرستان سبزوار افزود: از محل این اعتبارات تمام مدرسه‌های کانکسی و سنگی سطح استان خراسان رضوی جمع آوری و طرح‌های عمرانی آموزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تا سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار داشت: احداث طرح‌های آموزشی جدید در صورت  جذب و مشارکت خیران آغاز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از مشکلات مهم آموزش و پرورش خراسان رضوی کمبود فضاهای آموزشی است که با کمک خیران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بخشی از این مشکل برطرف می‌شود.

شوشتری افزود: همچنین کمبود نیروی انسانی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش است که برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این باره صورت گرفته است.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور و با حدود ۹۰ هزار معلم حدود هشت درصد جمعیت معلمان کشور را در اختیار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.