کد خبر : 13236
دیدگاه‌ها برای اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق بخش کشاورزی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 19:51
-

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق بخش کشاورزی سبزوار

سبزواریان: مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق‌بخش کشاورزی و اجرای طرح‌های مکانیزاسیون به این شهرستان اختصاص داده شد. منصور برغمدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این اعتبارات در قالب ارائه تسهیلات به مناطق محروم، مکانیزاسیون و رونق صنایع تبدیلی کشاورزی هزینه می‌شود. وی ادامه داد: ۲۲۰ میلیارد ریال از

سبزواریان: مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق‌بخش کشاورزی و اجرای طرح‌های مکانیزاسیون به این شهرستان اختصاص داده شد.

منصور برغمدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این اعتبارات در قالب ارائه تسهیلات به مناطق محروم، مکانیزاسیون و رونق صنایع تبدیلی کشاورزی هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲۰ میلیارد ریال از این تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای رونق و توسعه صنایع تبدیلی و کشاورزی به ۲۶ واحد صنعتی سبزوار شامل خوراک دام، فرآوری محصولات لبنی و تخصیص داده شد.

او گفت: همچنین ۲۲۰ میلیارد دیگر از این تسهیلات از همین محل برای توسعه فعالیت‌های کشاورزی در مناطق محروم در بخش‌های روداب و ششتمد اختصاص یافت. تاکنون ۳۲۸ نفر از متقاضیان برای دریافت این تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: امسال ۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات مکانیزاسیون برای تأمین تجهیزات ازجمله خرید تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی به این شهرستان اختصاص داده شد که ۱۵ میلیارد ریال آن در مرحله پرداخت به ۷۰ نفر از متقاضیان قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: امسال اعتبارات مکانیزاسیون این اداره حدود ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش‌یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.