کد خبر : 17743
دیدگاه‌ها برای اختصاص ۸ هکتار‌ زمین برای دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 11:17
-

اختصاص ۸ هکتار‌ زمین برای دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار

۸ هکتار‌ زمین برای دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار اختصاص یافت. رئیس دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار گفت: اختصاص ۸ هکتار‌ زمین برای این دانشگاه مقابل دانشگاه حکیم سبزواری، برای توسعه آینده دانشگاه در حال نهایی شدن است. ابوالقاسم امیراحمدی با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی بودجه این دانشگاه افزود:  ۲ رشته جدید برای این دانشگاه تصویب شده

۸ هکتار‌ زمین برای دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار گفت: اختصاص ۸ هکتار‌ زمین برای این دانشگاه مقابل دانشگاه حکیم سبزواری، برای توسعه آینده دانشگاه در حال نهایی شدن است.

ابوالقاسم امیراحمدی با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی بودجه این دانشگاه افزود:  ۲ رشته جدید برای این دانشگاه تصویب شده است و از سال آینده دانشجو جذب می‌شود؛ همچنین تلاش برای ایجاد دانشکده ‌های جدید در حال انجام‌ است.

وی با بیان اینکه دانشگاه امسال حدود ۲۰ نفر جذب هیأت علمی و افزایش جذب داشته است،گفت: با طرح‌های پیشنهادی و تلاش‌هایی در این زمینه سال آینده بیش از ۷۰  درصد افزایش بودجه خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار با بیان این که هم‌اکنون شاهد اجرایی کردن سند آموزش عالی کشور هستیم افزود: این سند چند سال قرار بود اجرا شود که انجام نشد..

ابوالقاسم امیراحمدی گفت: دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار پارسال فقط در حوزه رشته ‌های فنی و مهندسی دانشجو جذب و فعالیت می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.