کد خبر : 18423
دیدگاه‌ها برای اختصاص ۸ هکتار زمین برای اجرای طرح اتصال امامزاده شعیب (ع) به کمربندی جنوبی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 - 8:37
-

اختصاص ۸ هکتار زمین برای اجرای طرح اتصال امامزاده شعیب (ع) به کمربندی جنوبی سبزوار

واحد مرکزی خبر ۸ هکتار زمین برای اجرای طرح اتصال امامزاده شعیب (ع) به کمربندی جنوبی سبزوار اختصاص یافت.  نماینده مردم غرب خراسان رضوی در مجلس با اشاره به طرح اتصال امامزادهشعیب(ع) به کمربندی جنوبی سبزوار، گفت: برای تملک و خرید زمینهای حاشیه این طرح، به اعتبار زیادی نیاز است که با توجه به این

واحد مرکزی خبر

۸ هکتار زمین برای اجرای طرح اتصال امامزاده شعیب (ع) به کمربندی جنوبی سبزوار اختصاص یافت.

 نماینده مردم غرب خراسان رضوی در مجلس با اشاره به طرح اتصال امامزادهشعیب(ع) به کمربندی جنوبی سبزوار، گفت: برای تملک و خرید زمینهای حاشیه این طرح، به اعتبار زیادی نیاز است که با توجه به این موضوع، ۸ هکتار زمین برای بازگشایی طرح در اختیار شهرداری سبزوار قرار گرفت.

علی سبحانی فر افزود:  با اجرای این طرح، زمینه برای حضور گردشگران و زائران بارگاه رضوی به داخل شهر سبزوار و حرم مطهر امامزاده فراهم می شود.

وی گفت: در نشست با وزیر راه و شهرسازی، موافقت اختصاص ۳۰ هکتار زمین برای ساخت نمایشگاه بین المللی سبزوار، ۳۰۰ هکتار برای  دفن پسماند و ۱۰۰هکتار برای  تأمین هزینه های عمرانی شهرک توحید این شهر، گرفته شده است.

امامزاده شعیب(ع) برادر امام رضا(ع) جزء امامزادگانی است که برای مردم دارای اهمیت بسیار زیادی دارد؛ این امامزاده با اینکه تا کمربندی شهر فاصله چندانی ندارد اما دسترسی مسافران و زائران به آن بسیار سخت و دشوار است.

 طرح ساماندهی بافت حریم امامزاده شعیب(ع) و بازگشایی مسیر و اتصال آن به کمربند جنوبی از بیش از ۵سال پیش،  در حال مطالعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.