دیدگاه‌ها برای ادعای دستکاری در بودجه ۱۴۰۰ سبزوار؛ جلسه فوق‌العاده اما بی‌نتیجه شورای شهر بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1400 - 10:58
-

ادعای دستکاری در بودجه ۱۴۰۰ سبزوار؛ جلسه فوق‌العاده اما بی‌نتیجه شورای شهر

به دنبال طرح ادعای مهدی مقصودی در مورد دستکاری بودجه مصوب شورای شهر سبزوار پیش از ارسال به هیئت‌تطبیق، امشب در شورای اسلامی شهر سبزوار جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار شد. این جلسه، خروجی‌ای نداشت و چیزی به تصویب اکثریت اعضا نرسید. اما علی ارغیانی تأیید کرد که تفاوت هایی در بودجه مصوب با بودجه ارسالی وجود

به دنبال طرح ادعای مهدی مقصودی در مورد دستکاری بودجه مصوب شورای شهر سبزوار پیش از ارسال به هیئت‌تطبیق، امشب در شورای اسلامی شهر سبزوار جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار شد.

این جلسه، خروجی‌ای نداشت و چیزی به تصویب اکثریت اعضا نرسید. اما علی ارغیانی تأیید کرد که تفاوت هایی در بودجه مصوب با بودجه ارسالی وجود داشته و زهرا بخشی هم گفت مصوبه‌ای که به هیئت‌تطبیق فرستاده شده در اختیار برخی اعضای شورا است.

مهدی مقصودی، عضو شورای شهر سبزوار دیشب گفت بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری که برای تأیید به هیئت‌تطبیق فرستاده شده، با آن چه در صحن این شورا به تصویب رسیده مغایرت داشته‌است.

کاظم کرامت، رئیس شورا گفت این ماجرا ارتباطی به هیئت‌‌رئیسه ندارد و او «علم غیب ندارد».

مهدی مقصودی، عضوی که ادعای دستکاری در بودجه مصوب پیش از ارسال به هیئت‌تطبیق را مطرح کرده در این جلسه گفت بیش از ۱۰ مورد تغییر در تباصر بودجه مصوب با بودجه ارسالی به هیئت‌تطبیق دیده و پرسید: «از کجا معلوم که ردیف‌های بودجه تغییر نکرده باشد؟»

این عضو شورای شهر گفت شهرداری در بودجه تغییراتی را که دلش خواسته اعمال کرده و این دستکاری را «وهن شورا» توصیف کرد. او خواستار پذیرش مسئولیت این اتفاق و بازگشت بودجه به شورای شهر شد.

کاظم کرامت همچنین گفت اسناد وجود دارند و باید مورد بررسی قرار بگیرند تا بعد در این خصوص قضاوت شود. او خطاب به خبرنگاران هم گفت: «هنوز اتفاقی نیفتاده. از الآن شروع نکنند تا ۱۳ بدر بزنند.»

رئیس شورای شهر سبزوار افزود در نامه‌ای به شهردار، خواستار بازگشت بودجه به شورای شهر شده‌است.

در این جلسه همچنین زهرا بخشی از اهمیت فیلم‌ها و صوت‌های مربوط به جلسات شورای شهر تأکید کرد و گفت باید این اطلاعات استخراج شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.