کد خبر : 17607
دیدگاه‌ها برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۱۱۰۰ نفر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 13:09
-

ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۱۱۰۰ نفر در سبزوار

مسئول بسیج جامعه پزشکی سبزوار از ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از یک هزار و صد و بیست نفر از ابتدای سال جاری در مناطق حاشیه شهر خبرداد. رمضانعلی اخوان با اشاره به تشکیل و اعزام گروه‌های بسیج پزشکی به مناطق محروم شهرستان اظهار داشت: تیم‌های تشکیل شده از پزشکان و پرستاران بسیجی از

مسئول بسیج جامعه پزشکی سبزوار از ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از یک هزار و صد و بیست نفر از ابتدای سال جاری در مناطق حاشیه شهر خبرداد.

رمضانعلی اخوان با اشاره به تشکیل و اعزام گروه‌های بسیج پزشکی به مناطق محروم شهرستان اظهار داشت: تیم‌های تشکیل شده از پزشکان و پرستاران بسیجی از ابتدای سال تاکنون با اعزام به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان به بیش از یک هزار و ۱۲۰نفر از همشهریان خدمات پزشکی ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد به‌صورت داوطلبانه و در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق حاشیه اعزام می‌شوند تصریح کرد: از ابتدای سال ۲۲نوبت تیم پزشکی متشکل از پزشک پرستار مشاوران بهداشتی و کادر فوریت‌ها پزشکی به مناطق مختلف اعزام‌شده است.

اخوان در ادامه با اشاره به این‌که ازجمله مهم‌ترین اهداف این طرح پیشگیری از بیماری‌ها است تأکید کرد: خوشبختانه حضور مشاوران بهداشتی هم‌زمان با حضور پزشکان و پرستاران موجب ارتقا سطح دانش بهداشتی افراد شده که خود عامل مؤثری در کاهش شیوع و بروز بیماری‌ها است.

وی ادامه داد: با کاهش بروز بیماری بسیاری از هزینه‌های خانوار در حوزه درمانی کاهش پیدا خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت سبزوار همچنین از ارائه خدمات ویزیت رایگان به‌تمامی همشهریان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: طی این هفته بیش از ۶۰۰نفر از همشهریان خدمات معاینه رایگان پزشکی و دندان‌پزشکی را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین از توزیع بیش از بیست‌وپنج میلیون ریال دارو به‌صورت رایگان در طرح شهید رهنمون خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.