کد خبر : 16883
دیدگاه‌ها برای ارائه واحد درسی ” ورزش‌ زورخانه‌ای و پهلوانی” در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 13:03
-

ارائه واحد درسی ” ورزش‌ زورخانه‌ای و پهلوانی” در سبزوار

در راستای فرهنگ پهلوانی، یک واحد درسی با عنوان ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای ازنیم سال اول سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ در دانشگاه حکیم سبزواری ارائه شد. رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در راستای اشاعه فرهنگ پهلوانی، یک واحد درسی با عنوان ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای ازنیم سال اول سال تحصیلی ۹۸- ۹۷

در راستای فرهنگ پهلوانی، یک واحد درسی با عنوان ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای ازنیم سال اول سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ در دانشگاه حکیم سبزواری ارائه شد.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در راستای اشاعه فرهنگ پهلوانی، یک واحد درسی با عنوان ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای ازنیم سال اول سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ در دانشگاه حکیم سبزواری ارائه شد.

دکتر امیرحسین حقیقی افزود: معتقدیم اشاعه این ورزش با توجه به بعد معنوی آن در بین قشر جوان به عنوان آینده سازان کشور سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  دانشگاه حکیم سبزواری با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی و با توجه به پتانسیل هایی که از نظر نیروی انسانی دارا است، از جمله محسن گلستانی زاده و مجید نقیب زاده که از جمله ورزشکاران و مرشدان مطرح کشوری و بین المللی این ورزش و دانشجویان دانشگاه هستند، این واحد درسی را ارائه کرده است.

دکتر حقیقی افزود: این درس در ترم تحصیلی جاری به صورت آزمایشی و با عنوان “ورزش یک؛ ورزش‌ زورخانه‌ای و پهلوانی” برای همه دانشجویان مقطع کارشناسی که طیف وسیعی از دانشجویان دانشگاه را شامل می شود، ارائه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.