کد خبر : 7445
دیدگاه‌ها برای ارائه گزارش مستند عملکرد نوروزی شهرداری سبزوار در صحن علنی شورا بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 22:39
-

ارائه گزارش مستند عملکرد نوروزی شهرداری سبزوار در صحن علنی شورا

سبزواریان: شب گذشته گزارش عملکرد نوروزی ستاد استقبال از بهار و خدمات سفر شهرداری سبزوار در قالب مستند تصویری ۵۱ دقیقه ای و کتاب مکتوب ۱۰۰ صفحه ای در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارائه شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، کاظم کرامت رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این جلسه با تقدیر از

سبزواریان: شب گذشته گزارش عملکرد نوروزی ستاد استقبال از بهار و خدمات سفر شهرداری سبزوار در قالب مستند تصویری ۵۱ دقیقه ای و کتاب مکتوب ۱۰۰ صفحه ای در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، کاظم کرامت رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این جلسه با تقدیر از عملکرد ستاد استقبال از بهار شهرداری گفت: خوشبختانه درسایه تعامل و همکاری سازنده شهرداری و شورای شهر در ایام نوروز شاهد رونق بیش از پیش فعالیت های فرهنگی، هنری و عمرانی در تمامی نقاط شهر به صورت تقریبا عادلانه بودیم.

در ادامه جلسه رییس ستاد استقبال از بهار شهرداری سبزوار در گزارشی به ارائه عملکرد نوروزی این مدیریت در نوروز ۹۴ پرداخت و گفت: طبق روال همه ساله شهرداری سبزوار با تشکیل ستاد استقبال از بهار رنگ بهار را برای شهر به ارمغان آورد.

سید علی کوشکی افزود: گل کاری ها و تنظیف مناسب شهر و خدمات رسانی ویژه ایام نوروز از یک سو و طرح‌ها و برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی، رفاهی، تفریحی و گردشگری در قالب ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سبزوار برای استقبال مناسب از گردشگران نوروزی از سویی دیگر شهر سبزوار را در آستانه عید حال و هوای خاصی بخشید.

وی اظهار داشت: مجموعه شهرداری سبزوار همزمان با تشکیل ستاد استقبال از بهار، ضمن بسیج و ساماندهی کلیه امکانات، ماشین‌آلات و نیروهای خدماتی و عملیاتی خود اقدامات گسترده‌ای در راستای پاک‌سازی و تنظیف معابر، میادین، گذرها، خیابان‌های شهر، لکه‌گیری و نوسازی آسفالت، رفت و روب معابر، رنگ‌آمیزی و نوسازی جداول، لایروبی جوی‌ها و آبروها ، نوسازی و اصلاح مبلمان شهری، رنگ آمیزی حدود ۵۴ هزار متر از بلوارها و میادین و خط کشی حدود ۴۹ هزار متر با ۹۱۰ نفر از نیروهای پسماند در مدت ۸ روز کاری، کاشت ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی در سطح شهر، برگزاری تور سبزوار گردی رایگان، برگزاری مسابقات مختلف در ایام نوروزی، جشن رها سازی ماهی های قرمز و… برای استفاده بهتر شهروندان سبزواری و مسافران نوروزی انجام داد.

رئیس ستاد استقبال از بهار شهرداری سبزوار گفت: تلاش شد با ارائه گزارش عملکرد مصور و مکتوب ستاد استقبال از بهار شهرداری تنها گوشه ای از فعالیت پرسنل خدوم این نهاد مردمی به سمع و نظر اعضای محترم شورای اسلامی شهر برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.