کد خبر : 25137
دیدگاه‌ها برای ارسال قبوض جریمه آموزشی برای رانندگان متخلف در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 18:59
-

ارسال قبوض جریمه آموزشی برای رانندگان متخلف در سبزوار

خبرگزاری صدا و سیما با هدف فرهنگ‌سازی قبوض آموزشی برای رانندگان متخلف سبزواری صادر و ارسال می‌شود. فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در راستای کنترل ترافیک هوشمند توسط دوربین‌های نصب‌شده در سطح شهر، در مرحله اول این طرح قبوض جریمه آموزشی برای رانندگان متخلف صادر و مورد آموزش قرار می‌گیرند. سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در راستای هوشمند سازی

خبرگزاری صدا و سیما

با هدف فرهنگ‌سازی قبوض آموزشی برای رانندگان متخلف سبزواری صادر و ارسال می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در راستای کنترل ترافیک هوشمند توسط دوربین‌های نصب‌شده در سطح شهر، در مرحله اول این طرح قبوض جریمه آموزشی برای رانندگان متخلف صادر و مورد آموزش قرار می‌گیرند.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در راستای هوشمند سازی پلیس و تحقق شعار هفته ناجا سال ۱۳۹۸ (پلیس هوشمند _امین مردم) هم‌اکنون با همکاری مجدانه شهرداری سبزوار، زیرساخت‌های نظارت و کنترل ترافیک هوشمند در سبزوار آماده بهره‌برداری است. 

وی در رابطه با شروع اجرای طرح نظارت و ساماندهی ترافیک شهرستان با استفاده از دوربین‌های مستقر در سطح شهر گفت: با هدف آموزش و پیشگیری از انجام تخلفات راهور، به پلیس راهور شهرستان ابلاغ شده است تا در مرحله اولیه اجرای این طرح، قبض آموزشی جریمه در مدت محدودی برای رانندگان متخلف صادر و برای آن‌ها ارسال شود. 

سرهنگ بیات مختاری با فرهنگ مدار خطاب نمودن شهروندان سبزواری در رعایت قوانین و مقررات راهور  ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح آموزشی، الزام بخشی لازم برای رانندگان متخلف را برای بازگشت به قانون‌مداری و رعایت حقوق شهروندی ایجاد کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.