کد خبر : 11636
دیدگاه‌ها برای از فعالیت نشریات و پایگاه های خبری فاقد مجوز در سبزوار جلوگیری می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 15:49
-

از فعالیت نشریات و پایگاه های خبری فاقد مجوز در سبزوار جلوگیری می شود

سبزواریان: معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: از فعالیت پایگاه های خبری و نشریات فاقد مجوز در این شهرستان جلوگیری می‌شود. به گزارش ایرنا، حسن پارسی پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشتر سایت های خبری این شهرستان بدون مجوز فعالیت می کنند که با برنامه ریزی های انجام شده قرار است

parsipourسبزواریان: معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: از فعالیت پایگاه های خبری و نشریات فاقد مجوز در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسن پارسی پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشتر سایت های خبری این شهرستان بدون مجوز فعالیت می کنند که با برنامه ریزی های انجام شده قرار است توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه فضای حاکم رسانه ای در سبزوار فرصتی برای نشان دادن توانمندی ها و ظرفیت های این شهرستان است اظهار کرد: این فعالیت ها باید در چارچوب قانون و رعایت اخلاق حرفه ای باشد.

وی گفت: ساماندهی پایگاه های خبری و رسانه های محلی سبزوار یکی از مهمترین خواسته های مسئولان و مردم این شهرستان است.

پارسی پور افزود: رسانه ها گروهی باید اخبار و اطلاعات را بطور صحیح به مردم و مسئولان منتقل کنند و در کنار نقد منصفانه به ارائه راهکار و پیشنهاد بپردازند.

وی اظهار کرد: سایت ها و پایگاههای خبری و تمام نشریات این شهرستان ملزم به رعایت قانون هستند و باید نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به تعداد سایت های خبری و نشریات فاقد مجوز در این شهرستان افزود: در حال ساماندهی پایگاه های خبری و وب سایت های بدون مجوز در این شهرستان هستیم.

محبوبه طبسی از مدیران پایگاهها و وبسایت های خبری فاقد مجوز در این شهرستان خواست هر چه سریعتر نسبت به اخذ مجوز های قانونی اقدام کنند.

وی گفت: هم اکنون شش نشریه محلی دارای مجوز و حدود ۱۸ نمایندگی روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.