کد خبر : 29162
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی: بخشی از درآمد معادن صرف توسعه مناطق می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 19:28
-

استاندار خراسان رضوی: بخشی از درآمد معادن صرف توسعه مناطق می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از ظرفیت‌های بخش روداب سبزوار وجود معادن غنی است که باید بخشی از درآمد و عواید آن صرف توسعه همین منطقه شود. محمدصادق معتمدیان شامگاه جمعه در جمع مردم شهر روداب شهرستان سبزوار افزود: بخش معدن، پیشران توسعه منطقه روداب است و با اختصاص بخشی از درآمد معادن به منطقه، پیشرفت

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از ظرفیت‌های بخش روداب سبزوار وجود معادن غنی است که باید بخشی از درآمد و عواید آن صرف توسعه همین منطقه شود.

محمدصادق معتمدیان شامگاه جمعه در جمع مردم شهر روداب شهرستان سبزوار افزود: بخش معدن، پیشران توسعه منطقه روداب است و با اختصاص بخشی از درآمد معادن به منطقه، پیشرفت این ناحیه شتاب خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: خام فروشی مواد معدنی یکی از چالش های این منطقه خراسان رضوی است که با توسعه مراکز فرآوری، زمینه ایجاد ارزش افزوده و درآمد پایدار ساکنان بخش روداب سبزوار فراهم می شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از راههای بهره گیری بیشتر مردم روداب از وجود معادن غنی، جلوگیری از خام فروشی و سرمایه گذاری در حوزه فرآوری و ایجاد صنایع تبدیلی این بخش است که علاوه بر رونق تولید، ایجاد اشتغال می کند.

معتمدیان افزود: در راستای سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار می توان از ظرفیت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران “ایمیدرو” در حوزه مطالعات، استخراج و توسعه معادن استان و این منطقه بهره گرفت.

وی با اشاره به ۲۹ سفر شهرستانی خود در استان خراسان رضوی طی یک سال گذشته، افزود: دیدار مردمی، اطلاع از وضعیت شهرها، بخش ها و مناطق روستایی در کنار شناسایی ظرفیت ها و مشکلات از اهداف این سفرها است.

استاندار خراسان رضوی گفت: از طریق سفرهای شهرستانی مطالبات اصلی مردم احصا و اولویت بندی شده و بر مبنای کار کارشناسی به خواسته های مردم پاسخ داده می شود.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات در درون شهرستان ها و از طریق پیگیری و دستور  فرماندار به دستگاه های اجرایی قابل حل است و سایر مسائل در قالب مصوبات سفر از طریق دبیرخانه ای که در استانداری به همین منظور تشکیل شده، روزانه رصد و پیگیری می شود.

معتمدیان با اشاره به دستاوردهای فراوان نظام جمهوری اسلامی در طول دهه های گذشته در حوزه آب، برق، گاز، بهداشت، مخابرات و راههای روستایی گفت: این نهضت خدمات رسانی متوقف نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.