کد خبر : 29178
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی به ششتمد سفر کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 10:53
-

استاندار خراسان رضوی به ششتمد سفر کرد

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود صبح جمعه وارد شهرستان ششتمد در غرب این استان شد. محمدصادق معتمدیان در بدو ورود به شهرستان ششتمد مورد استقبال مسئولان شهرستانی قرار گرفت و با حضور در منزل یک خانواده شهید و احوال‌پرسی از آنان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. استاندار خراسان رضوی در

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود صبح جمعه وارد شهرستان ششتمد در غرب این استان شد.

محمدصادق معتمدیان در بدو ورود به شهرستان ششتمد مورد استقبال مسئولان شهرستانی قرار گرفت و با حضور در منزل یک خانواده شهید و احوال‌پرسی از آنان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

استاندار خراسان رضوی در سفر به ششتمد با مردم بخش شامکان و روستاهای شهرسوخته و چاه سوخته دیدار  و با مردم و مسوولان این شهرستان گفت و گو خواهد کرد.

حضور در گلزار شهدای شهر ششتمد، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در نماز جمعه، ملاقاتهای مردمی و نشست جمع‌بندی برخی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی در شهرستان ششتمد خواهد بود.

سفرهای ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف استان باهدف بررسی میدانی جای جای استان، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.