کد خبر : 29168
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی: حوزه معدن برای شهرداری‌ها ایجاد درآمد می‌کند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 13:49
-

استاندار خراسان رضوی: حوزه معدن برای شهرداری‌ها ایجاد درآمد می‌کند

استاندار خراسان رضوی گفت: تصویب طرحی در شورای معادن استان، منجر به هموار شدن مسیر ورود شهرداری‌ها در حوزه معادن شده و این اقدام می‌تواند در کسب درآمدهای پایدار این نهاد موثر باشد. محمدصادق معتمدیان روز جمعه در جمع مردم ششتمد، در غرب خراسان رضوی اظهار داشت: در حوزه معادن زیرساخت های لازم فراهم شده و چنانچه

استاندار خراسان رضوی گفت: تصویب طرحی در شورای معادن استان، منجر به هموار شدن مسیر ورود شهرداری‌ها در حوزه معادن شده و این اقدام می‌تواند در کسب درآمدهای پایدار این نهاد موثر باشد.

محمدصادق معتمدیان روز جمعه در جمع مردم ششتمد، در غرب خراسان رضوی اظهار داشت: در حوزه معادن زیرساخت های لازم فراهم شده و چنانچه شهرداری ها توان کافی در این حوزه داشته باشند، مجوزهای لازم برای فعالیت به آنها داده شود.

وی تصریح کرد: ورود شهرداری ها به حوزه معدن و سرمایه گذاری در این بخش، گامی در راستای کسب درآمدهای پایدار است که با این درآمدزایی برخی از مشکلات مالی آنها برطرف می شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: با هدف اتمام طرح های نیمه تمام حوزه شهری ششتمد و نیز آغاز طرح های اولویت دار، که مطالبه مردم است، کمک ویژه ای برای شهرداری این شهر در نظر گرفته شده است.

معتمدیان افزود: با همت و تلاش مسوولان شهری، استانی و مردم، پیشرفت و آبادانی شهرستان فرهنگی و باسابقه ششتمد شتاب خواهد گرفت.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به خشکسالی های پیاپی تصریح کرد: در این شرایط یکی از اولویت ها تامین آب کشاورزی است که در این راستا تلاش می شود در کنار مرمت قنوات، با اجرای طرحهای آبخیزداری و آبخوانداری منابع آبهای زیرزمینی تقویت شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان صبح روز جمعه وارد شهرستان ششتمد شد.

حضور در گلزار شهدای شهر ششتمد، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در نماز جمعه، ملاقاتهای مردمی و نشست جمع‌بندی برخی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی در این شهرستان است.

استاندار خراسان رضوی در سفر به ششتمد با مردم بخش شامکان و روستاهای شهر سوخته و چاه‌سوخته دیدار  و با مردم و مسوولان شهرستان گفتگو کرد.

سفرهای ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.