کد خبر : 29159
دیدگاه‌ها برای استاندار خراسان رضوی: مرزهای شرقی از امن ترین مرزهای کشور است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 13:45
-

استاندار خراسان رضوی: مرزهای شرقی از امن ترین مرزهای کشور است

استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود برخی کانون های بی ثباتی و ناامنی در مجاورت مرزهای شرقی، این نواحی در زمره امن ترین مرزهای کشور است. محمدصادق معتمدیان با حضور در گلزار شهدا گمنام سبزوار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت کامل مرزهای خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت

استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود برخی کانون های بی ثباتی و ناامنی در مجاورت مرزهای شرقی، این نواحی در زمره امن ترین مرزهای کشور است.

محمدصادق معتمدیان با حضور در گلزار شهدا گمنام سبزوار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت کامل مرزهای خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی است.

 وی  با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت مرزها در کنار دیگر نیروهای مسلح ادامه داد: تامین امنیت پایدار و مثال زدنی جمهوری اسلامی، مرهون مجاهدت شبانه روزی این گروههای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با اشرار و سوداگران مرگ گفت: تامین امنیت عمومی کشور و حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی مرهون این مجاهدت هاست همچنین توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور نیز در ابعاد مختلف آن مرهون امنیت بی بدیلی است که به وسیله ارکان امنیتی و نظامی ایجاد شده است.

معتمدیان افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در بحران کرونا نیز از روزهای نخست هم دوش کادر درمان و بهداشت، تلاشی شبانه روزی را در خدمات رسانی به مردم انجام داده اند.

وی ادامه داد: امروز رضایتمندی عمومی مردم از مقوله امنیت بیانگر زحمات، تلاش و ایثارگری سربازان عرصه امنیت است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان شب گذشته وارد سبزوار شد. دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی و  نشست جمع‌بندی مصوبات سفر از برنامه های امروز  معتمدیان در این شهرستان است.

سفرهای ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف این استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.