کد خبر : 9738
دیدگاه‌ها برای استقبال پنج برابری مردم سبزوار از سینما با اکران فیلم «محمد(ص)» بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 12:15
-

استقبال پنج برابری مردم سبزوار از سینما با اکران فیلم «محمد(ص)»

سبزواریان: مدیر سینما بهمن سبزوار گفت: از زمان اکران فیلم محمد (ص) استقبال شهروندان سبزواری از سینما بیش از پنج برابر شده است. به گزارش رصد، احمد ملک پور در گفتگو با بصیر سبزوار با بیان اینکه این فیلم همزمان با سراسر کشور در سبزوار نیز به روی پرده رفته است اظهار داشت: استقبال پنج

MOHAMMAD_LOGO_MOVIEسبزواریان: مدیر سینما بهمن سبزوار گفت: از زمان اکران فیلم محمد (ص) استقبال شهروندان سبزواری از سینما بیش از پنج برابر شده است.

به گزارش رصد، احمد ملک پور در گفتگو با بصیر سبزوار با بیان اینکه این فیلم همزمان با سراسر کشور در سبزوار نیز به روی پرده رفته است اظهار داشت: استقبال پنج برابری شهروندان از فیلم باعث شده تا در سانس های ابتدایی سالن سینما صندلی خالی به خود نبیند.

وی با اشاره به اینکه ساخت و اکران این فیلم تاثیر به سزایی در شناخت جامعه با زندگی رسول اکرم خواهد داشت ادامه داد: برخی از افراد برای اولین بار و تنها برای تماشای فیلمی از زندگانی پیامبر(ص) در سینما حضور پیدا کرده اند.

ملک پور با بیان اینکه مجموعه سینما پیش بینی این استقبال را قبل از اکران فیلم کرده بودند تصریح کرد: ارتقا سیستم پخش صدا در دوهفته گذشته از دالبی به دالبی پرتابی اقدامی بود که در راستای پخش و خدمتگذاری هرچه بیشتر مجموعه به شهروندان انجام شد.

وی همچنین با اشاره به بهای تعیین شده برای تماشای فیلم خاطر نشان کرد: به دلیل مدت زمان ۱۷۸دقیقه ای فیلم قیمت تعیین شده معادل ۷هزار تومان بوده که با رایزنی های انجام گرفته بهای بلیط در سینما بهمن سبزوار را به ۴هزار تومان رسانده ایم.

مدیر سینما بهمن سبزوار در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات سینمای سبزوار خاطر نشان کرد: تک پرده بودن این سینما سبب می شود تا اکران برخی از فیلم ها را از دست بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.