کد خبر : 17896
دیدگاه‌ها برای استقرار اداره ثبت احوال نیاز ضروری شهروندان خوشابی است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 - 12:15
-

استقرار اداره ثبت احوال نیاز ضروری شهروندان خوشابی است

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: با توجه به افزایش جمعیت این شهرستان راه اندازی و اسقرار اداره ثبت احوال برای ارائه خدمات به شهروندان خوشابی ضروری است. حسن ابارشی افزود: با وجود گذشت ۹ سال از ارتقا خوشاب به شهرستان همچنان این خطه از فعالیت محلی برخی نهادهای دولتی همچون اداره ثبت احوال محروم است. وی به

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: با توجه به افزایش جمعیت این شهرستان راه اندازی و اسقرار اداره ثبت احوال برای ارائه خدمات به شهروندان خوشابی ضروری است.

حسن ابارشی افزود: با وجود گذشت ۹ سال از ارتقا خوشاب به شهرستان همچنان این خطه از فعالیت محلی برخی نهادهای دولتی همچون اداره ثبت احوال محروم است. 
وی به خدمات و فعالیتهای متنوع و حیاتی اداره ثبت احوال شامل ثبت ولادت، وفات تغییرات و تعویض شناسانه و صدور کارت ملی اشاره و بیان کرد: ساکنان روستاهای خوشاب هم اینک برای دریافت این خدمات فاصله ۹۰ کیلومتری را سبزوار می پیمایند که وقت بسیار برده و هزینه اضافی را به آنان تحمیل می کند. 
فرماندار خوشاب همچنین به نشستهایی با مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: برای استقرار این اداره در خوشاب محدودیتهای ساختمانی، امکانات و تجهیزات وجود دارد که با تلاش شورای اسلامی رفع می شوند. 
سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در فاصله ۱۹۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و مشکان دارای ۷۰ روستا است. ۳۲ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. خوشاب که پیشتر یکی از بخشهای شهرستان سبزوار بود در چارچوب تقسیمات کشوری مهر ماه ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.