کد خبر : 1528
دیدگاه‌ها برای استقرار ۱۰۰ دستگاه دوچرخه خورشیدی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 18:39
-

استقرار ۱۰۰ دستگاه دوچرخه خورشیدی

سبزواریان.کام: سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: ۱۰۰ دستگاه دوچرخه خورشیدی در پارک سلامت و دانشگاه حکیم سبزواری شهر سبزوار برای استفاده عموم استقرار می یابد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت در توضیح این مطلب افزود: دو مخترع سبزواری به نام های دکتر فرزی فارغ التحصیل فوق

solar powered electric bike

عکس تزئینی است.

سبزواریان.کام: سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: ۱۰۰ دستگاه دوچرخه خورشیدی در پارک سلامت و دانشگاه حکیم سبزواری شهر سبزوار برای استفاده عموم استقرار می یابد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت در توضیح این مطلب افزود: دو مخترع سبزواری به نام های دکتر فرزی فارغ التحصیل فوق دکتری نانو پلیمر از دانشگاه لیون فرانسه و دکتر پارسیان اختراع خود را در حضور مسئولان شهری و استانی به دکتر طالبی شهردار سبزوار اهدا کردند.

وی با بیان اینکه این دو مخترع به دلیل طولانی بودن مسیر سطح شهر تا توحید شهر به فکر اختراع این دوچرخه افتادند، ادامه داد: این دوچرخه دارای یک پنل خورشیدی است بدین ترتیب که با رکاب زدن دوچرخه سوار انرژی را در خازنی ذخیره می کند تا در زمانی که دوچرخه سوار از رکاب زدن خسته شد با فشردن یک کلید از حالت دوچرخه به موتور تبدیل می شود.

خوشبخت با اظهار اینکه به گفته این دو مخترع کار ثبت این دوچرخه خورشیدی نیز طی روزهای قبل به انجام رسیده است، تصریح کرد: براساس تعهد نمایندگانی از استانداری خراسان رضوی مقرر شد ۱۰۰ دستگاه از این دوچرخه خریداری و در مسیر های پارک سلامت و دانشگاه حکیم سبزواری شهر سبزوار برای استفاده عموم استقرار یابد.

وی گفت: چند روز قبل کاظم کرامت رئیس شورای شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر در محل دفتر سرمایه گذاری مشارکت های شهرداری این دوچرخه را به نمایندگی از دو مخترع سبزواری به شهردار اهدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.