کد خبر : 16858
دیدگاه‌ها برای اسکان و پذیرایی بیش از ۲۰ هزار زائر امام رضا (ع) در موکب‌های سبزوار و داورزن بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 - 18:14
-

اسکان و پذیرایی بیش از ۲۰ هزار زائر امام رضا (ع) در موکب‌های سبزوار و داورزن

مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار بیان داشت: به بیش از ۲۰ هزار زائر امام رضا (ع) در موکب‌های سبزوار و داورزن اسکان و پذیرایی داده شد. احسان یاوری گفت: امسال در آستانه ایام سوگواری شهادت امام رضا علیه السلام دو موکب بزرگ در مصلی نماز جمعه شهرستان سبزوار و ایستگاه شهر صدخرو از توابع شهرستان

مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار بیان داشت: به بیش از ۲۰ هزار زائر امام رضا (ع) در موکب‌های سبزوار و داورزن اسکان و پذیرایی داده شد.
احسان یاوری گفت: امسال در آستانه ایام سوگواری شهادت امام رضا علیه السلام دو موکب بزرگ در مصلی نماز جمعه شهرستان سبزوار و ایستگاه شهر صدخرو از توابع شهرستان داورزن اسکان و پذیرایی بیش از بیست هزار نفر زائر بارگاه امام رضا علیه السلام انجام گرفت.
وی اظهار داشت: به همت ستاد نماز جمعه شهرستان سبزوار، بسیج دانشجویی و اتاق اصناف سبزوار، در مصلی نماز جمعه این شهرستان به زائرین بارگاه امام رضا علیه السلام اسکان داده  و از آنان پذیرایی شد.

مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار ادامه داد: مکان دوم ایستگاه صدخرو بود  که چندین سال است که در همین مناسبت به همت مردم ولایتمدار شهر صدخرو برپا و به زائرین خدمات رسانی می‌کنند. این موکب خیرین زیادی از تهران و قم نیز دارد و به جز پذیرایی دارای غرفه‌های فرهنگی، خدمات پزشکی، آرایشگری، کفاشی، دوخت و … تماما به صورت رایگان می‌باشد.

یاوری ضمن اشاره به استقبال زائرین از این موکب‌ها ابراز داشت:  پنج موکب دیگر در مسیر سبزوار نیشابور در حال خدمات‌دهی به زائران می‌باشند و این خدمات تا پایان روز جمعه ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.