کد خبر : 20592
دیدگاه‌ها برای اصناف سبزوار ۶۶۰۰ شغل جدید ایجاد کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 15:12
-

اصناف سبزوار ۶۶۰۰ شغل جدید ایجاد کردند

ایرنا رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: با افزایش واحدهای صنفی این شهرستان در یک سال گذشته تاکنون ۶ هزار و ۶۰۰ شغل جدید در بخش‌های توزیع کالا و خدمات فنی ایجاد شده است. علی کیانی افزود: هم‌اکنون ۱۸ هزار و ۴۰۰ واحد صنفی فعال در شهرستان سبزوار ثبت سامانه شده است که این تعداد ابتدای

ایرنا

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: با افزایش واحدهای صنفی این شهرستان در یک سال گذشته تاکنون ۶ هزار و ۶۰۰ شغل جدید در بخش‌های توزیع کالا و خدمات فنی ایجاد شده است.

علی کیانی افزود: هم‌اکنون ۱۸ هزار و ۴۰۰ واحد صنفی فعال در شهرستان سبزوار ثبت سامانه شده است که این تعداد ابتدای پارسال ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد بود.

وی اظهار داشت: در سال رونق تولید با وجود برخی مشکلات اقتصادی، پویایی و آرامش مناسبی در بازار شهرستان سبزوار برقرار است و مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی شهروندان وجود ندارد.

وی گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵۰ واحد صنفی در این شهرستان پلمب شدند که بیشتر آن به خاطر نداشتن پروانه کسب بود.

کیانی با اشاره به توزیع کالاهای اساسی افزود: از آغاز اجرای طرح تنظیم بازار در بهمن پارسال تاکنون یک هزار و ۳۰۰ تن شکر برای رفع نیازهای صنف قنادها، واحدهای صنفی و نیاز روزانه شهروندان در این شهرستان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: توزیع شکر طرح تنظیم بازار برای ثابت نگه‌داشتن قیمت این کالا به‌صورت روزانه در ۶۰ واحد صنفی این شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در ارتباط با عرضه کالا و خدمات است.
۱۴ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.