کد خبر : 22694
دیدگاه‌ها برای اعتبارات کمیته امداد سبزوار دو نیم برابر افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 9:53
-

اعتبارات کمیته امداد سبزوار دو نیم برابر افزایش یافت

ایرنا ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبارات بانکی امسال به کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار اختصاص یافته که در مقایسه با پارسال افزایش دو و نیم برابری نشان می‌دهد. مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در این خصوص گفت: سرانه تسهیلات اشتغال این نهاد که پارسال ۲۰۰ میلیون ریال بود امسال برای هر مددجو بود

ایرنا

۱۱۰ میلیارد ریال اعتبارات بانکی امسال به کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار اختصاص یافته که در مقایسه با پارسال افزایش دو و نیم برابری نشان می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در این خصوص گفت: سرانه تسهیلات اشتغال این نهاد که پارسال ۲۰۰ میلیون ریال بود امسال برای هر مددجو بود تا ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع بانکی شده است.

محمد داورزنی افزود: اعتبارات اشتغال کمیته امداد سبزوار در بخش‌های «اشتغال خرد و کسب و کارهای کوچک و پشتیبان» به کارآفرینانی که می‌توانند فرصت شغلی ایجاد کنند پرداخت می‌شود. 

وی گفت: پارسال برای ۴۸۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در حوزه‌های دام‌پروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی اشتغال مستقیم ایجاد شد. 

۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۳۰۶ هزارنفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.