کد خبر : 18395
دیدگاه‌ها برای اعتبار طرحهای هادی روستایی در خوشاب و داورزن اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 12:03
-

اعتبار طرحهای هادی روستایی در خوشاب و داورزن اختصاص یافت

ایرنا مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت: ۲۰ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال اعتبار طی ماه جاری برای اجرا و تکمیل ۱۱ طرح هادی روستایی در شهرستانهای خوشاب و داورزن اختصاص یافت. سید مجید نجاتی افزود: از این میزان اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال سهم شهرستان خوشاب است که در مرحله نخست

ایرنا
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت: ۲۰ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال اعتبار طی ماه جاری برای اجرا و تکمیل ۱۱ طرح هادی روستایی در شهرستانهای خوشاب و داورزن اختصاص یافت.

سید مجید نجاتی افزود: از این میزان اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال سهم شهرستان خوشاب است که در مرحله نخست نیمی از آن جذب شده است.
وی گفت: از محل این اعتبار هشت طرح هادی روستاهای دهنه شور، سوزنده، چرو، خوشاب، یام، سیمان، رودسراب و عباس آباد در شهرستان خوشاب اجرا می شود.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار افزود: همچنین پنج میلیارد و ۷۱ میلیون ریال برای طرح هادی روستاهای غنی آباد، مهرآباد و کاهک شهرستان داورزن هزینه می شود .
وی ادامه داد: شهرستان خوشاب ۶۱ و داورزن ۳۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند. شاخص اجرای طرح هادی در این شهرستانها به ترتیب ۳۶ و ۳۹ درصد است و در این زمینه نسبت به میانگین استانی در سطح خراسان رضوی جایگاه مناسبی دارند. 
نجاتی گفت: هدف از اجرای ‘طرح هادی’ توسعه و عمران روستاها، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات بهبود مسکن روستاییان است.
جمعیت روستایی خوشاب ۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر است که در ۶۶ روستا زندگی می کنند. داورزن نیز دارای ۴۰ روستا با جمعیت ۱۸ هزار نفر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.