کد خبر : 7966
دیدگاه‌ها برای اعدام شیخ نمر زمینه نابودی و سقوط آل سعود را فراهم می کند. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 18:21
-

اعدام شیخ نمر زمینه نابودی و سقوط آل سعود را فراهم می کند.

سبزواریان: فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: جمهوری اسلامی ایران باید دیپلماسی خود را با هدف آزادسازی شیخ نمر از زندان‌های عربستان فعال کند. به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار،سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در جمع کارکنان این ناحیه درباره انتشار خبر تأئید حکم اعدام شیخ النمر روحانی مبارز عربستانی گفت: از چندی قبل اقدامات بسیار خوبی

sheikh-namar01سبزواریان: فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: جمهوری اسلامی ایران باید دیپلماسی خود را با هدف آزادسازی شیخ نمر از زندان‌های عربستان فعال کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار،سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در جمع کارکنان این ناحیه درباره انتشار خبر تأئید حکم اعدام شیخ النمر روحانی مبارز عربستانی گفت: از چندی قبل اقدامات بسیار خوبی در جهان اسلام در جهت آزادی شیخ نمر از زندان رخ داده است.

وی با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری موج جدیدی از اعتراضات به صورت خود جوش و مردمی در اعتراض به تداوم حبس شیخ نمر اظهار داشت: عربستان در صورت دست زدن به جنایتی که وعده آن را داده است وارد مرحله جدیدی از بحران در کشور خود خواهد شد.

مظلوم هرگونه اشتباه دولت عربستان در قبال شیخ النمر را سرآغاز نقطه عطفی در تاریخ این کشور خواند و گفت: اگر دولت سعودی مرتکب اشتباهی درباره شیخ نمر شود حکم سقوط خود را امضاء کرده است.

وی با هشدار به حکام سعودی جهت عاقلانه عمل کردن در قبال شیخ النمر بیان داشت: هر اقدام نابخردانه درباره این روحانی مبارز نتیجه‌ای جز اضمحلال دولت سعودی در پی نخواهد داشت زیرا طبق منطق قرآن هیچ خون به ناحق ریخته‌ای پایمال نشده و عواقب آن گریبان دولت عربستان را خواهد گرفت.

فرمانده سپاه سبزوار گفت: مسلمانان در اقصی‌نقاط دنیا فارغ از گرایش‌های گوناگون باید نسبت به ادامه بازداشت شیخ نمر و تصمیم دولت عربستان مبنی بر اعدام وی واکنش نشان دهند، زیرا مسلمانان «ید واحده» بوده و در جریان بیداری اسلامی شاهد بودیم که امت اسلام فارغ از مذاهب گوناگون به صحنه آمدند.

وی درباره نقش دولت‌ها در این باره اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید دیپلماسی خود را با هدف آزادسازی شیخ نمر از زندان‌های عربستان سعودی فعال کرده و از ابزار کرسی ریاست جنبش عدم تعهد در این باره کمال استفاده را ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.