کد خبر : 22246
دیدگاه‌ها برای اعضای بدن جوان مرگ مغزی سبزواری جان چهار نفر را نجات داد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 17:00
-

اعضای بدن جوان مرگ مغزی سبزواری جان چهار نفر را نجات داد

ایرنا اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی ۳۲ ساله ساکن سبزوار به جان چهار بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید. دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه به نقل از مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی این دانشگاه گزارش داد: در نهصد و بیست و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه «جواد فسنقری» که

ایرنا

اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی ۳۲ ساله ساکن سبزوار به جان چهار بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه به نقل از مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی این دانشگاه گزارش داد: در نهصد و بیست و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه «جواد فسنقری» که از بیمارستان واسعی سبزوار معرفی شده بود پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده‌اش در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد این جوان مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه مشهد به یک مرد ۴۵ ساله ساکن سرخس پیوند زده شد و به وی زندگی دوباره بخشید.

وی اضافه کرد: قرنیه‌های مرحوم فسنقری هم برای  پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد جهت پیوند به بیماران نیازمند ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال شرق کشور را زیر پوشش دارد از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.