کد خبر : 17300
دیدگاه‌ها برای اعلام اجرای طرح واکسیناسیون هپاتیت B در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 - 16:45
-

اعلام اجرای طرح واکسیناسیون هپاتیت B در سبزوار

طرح واکسیناسیون هپاتیت B اهداکنندگان مستمر خون در سبزوار اجرا می شود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طرح واکسیناسیون هپاتیت بی، با هماهنگی سازمان انتقال خون خراسان رضوی و پایگاه انتقال خون سبزوار، در سه مرکز منتخب در این شهرستان  برای همه اهدا کنندگان مستمر خون در گروه سنی  ۲۹ ساله به بالا

طرح واکسیناسیون هپاتیت B اهداکنندگان مستمر خون در سبزوار اجرا می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طرح واکسیناسیون هپاتیت بی، با هماهنگی سازمان انتقال خون خراسان رضوی و پایگاه انتقال خون سبزوار، در سه مرکز منتخب در این شهرستان  برای همه اهدا کنندگان مستمر خون در گروه سنی  ۲۹ ساله به بالا به مدت  ۶ ماه و در سه نوبت صفر، یک و شش ماهه انجام خواهد شد.دکتر فاطمه نوده افزود: اهدا کنندگان متولد سال ۱۳۶۸ به قبل با همراه داشتن کارت واکسیناسیون تحویلی از پایگاه انتقال خون سبزوار می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی منتخب برای واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی گفت: برنامه ریزی برای اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه ها، فراخوان، ارسال پیامک و تماس تلفنی به اهدا کنندگان و معرفی مراکز انجام واکسیناسیون به آنها صورت گرفته است.

در پی تفاهم با مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت و سازمان انتقال خون کشور با هدف نهایی حذف هپاتیت های ویروسی، طرح واکسیناسیون هپاتیت بی در گروه اهداء کنندگان مستمر خون از مهر امسال در کشور اجرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.