کد خبر : 23990
دیدگاه‌ها برای افتتاح اتاق بازی‌های فکری و قصه‌گویی در مدرسه شهید تشکری بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398 - 10:00
-

افتتاح اتاق بازی‌های فکری و قصه‌گویی در مدرسه شهید تشکری

ایثار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: هدف از افتتاح بازی‌های فکری در مدارس شاهد بالا بردن مهارت تفکر منطقی، پرورش حل مسئله، افزایش سرعت عمل و اعتمادبه‌نفس فرزندان خردسال شاهد و ایثارگر است. در راستای شکوفایی استعداد فرزندان خردسال شاهد و ایثارگر، نخستین اتاق بازی‌های فکری و قصه‌گویی دوشنبه ۲۰ آبان در

ایثار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: هدف از افتتاح بازی‌های فکری در مدارس شاهد بالا بردن مهارت تفکر منطقی، پرورش حل مسئله، افزایش سرعت عمل و اعتمادبه‌نفس فرزندان خردسال شاهد و ایثارگر است.

در راستای شکوفایی استعداد فرزندان خردسال شاهد و ایثارگر، نخستین اتاق بازی‌های فکری و قصه‌گویی دوشنبه ۲۰ آبان در مدرسه دخترانه  شاهد شهید تشکری با حضور اعضای ستاد شاهد و ایثار مدارس شاهد افتتاح شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هدف از افتتاح بازی‌های فکری در مدارس شاهد بالا بردن مهارت تفکر منطقی، پرورش حل مسئله، افزایش سرعت عمل و دقت و اعتمادبه‌نفس است که می‌تواند به‌خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت کند و آن‌ها را به تحرک و کار گروهی تشویق نماید.

مهدی محتشم با بیان اینکه بازی‌های فکری و کنار هم قرار دادن خانواده‌ها و بچه‌ها، یک فرصت تعامل سازنده میان آن‌ها ایجاد می‌کند، اظهار داشت: این فرصت برای خانواده‌هایی ایجاد می‌شود که شاید در حالت عادی نتوانند به‌راحتی با فرزندان خود صحبت نمایند، اما از طریق انجام بازی‌های فکری به‌خوبی می‌توانند رفتارهای فرزند خود را از نظر روحی و روانی و میزان شرکت‌پذیری در کارهای گروهی رصد کنند.

در ادامه حسن محرابی معاون مدیرکل و رئیس آموزش‌وپرورش سبزوار با تأکید بر گفتمان مشترک، همگرایی در اجرایی این پروژه تصریح کرد: همه متولیان امر باید با آگاهی، بینش مشترک و وحدت رویه در راستای کمک به بانشاط شدن یادگیری و تعلیم و تربیت عمیق گام بردارند تا اصطحکاک الگو پیش نیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.