کد خبر : 20501
دیدگاه‌ها برای افتتاح حسینیه شهدا تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 17:16
-

افتتاح حسینیه شهدا تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ایثار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: به لطف کمک‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران ۶۰ درصد از روند ساخت حسینیه شهدا به اتمام رسیده است و در ۲۲ اسفند به بهره‌برداری می‌رسد. مهدی محتشم در نشست هیئت‌مدیره حسینیه شهدا که شنبه یکم خرداد در دفتر امام‌جمعه سبزوار برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد

ایثار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: به لطف کمک‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران ۶۰ درصد از روند ساخت حسینیه شهدا به اتمام رسیده است و در ۲۲ اسفند به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی محتشم در نشست هیئت‌مدیره حسینیه شهدا که شنبه یکم خرداد در دفتر امام‌جمعه سبزوار برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: یک سال از مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت‌وساز این حسینیه در کنار گلزار شهدا می‌گذرد که به دلیل هزینه زیاد ساخت این حسینیه و عدم همکاری نهادهای دولتی باعث شده روند ساخت‌وساز آن با مشکلات متعددی مواجه شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار بااینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم، گفت: به لطف کمک‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برخی از خیرین  ۶۰ درصد از روند ساخت این حسینیه  به اتمام رسیده است و امیدواریم تا ۲۲ بهمن حسینیه شهدا افتتاح شود.

وی در پایان افزود: همه ما از امنیتی که شهدا به وجود آورده‌اند بهره می‌بریم این بی‌انصافی است که خود را در قبال خون شهدا بی‌مسئولیت بدانیم.

در ادامه این نشست  مشکلات پیش روی احداث این حسینیه موردبحث و برسی قرار گرفت.

حسینیه شهدا در کنار گلزار شهدای سبزوار  با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع زیربنا  در حال ساخت است. این پروژه از آبان ماه سال گذشته آغازشده و هم‌اکنون ۶۰ درصد آن به پایان رسیده است.

گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۵ شهید، سه هزار و ۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.