کد خبر : 20317
دیدگاه‌ها برای افتتاح پایگاه آموزش شهروندی و مهارت‌های اجتماعی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 13:27
-

افتتاح پایگاه آموزش شهروندی و مهارت‌های اجتماعی در سبزوار

واحد مرکزی خبر شهردار سبزوار گفت: برای داشتن شهری با نشاط و ارتقای فرهنگ شهروندی، شهرداری نگاه ویژه به رفع آسیب‌های اجتماعی دارد. سید علی کوشکی در مراسم افتتاح پایگاه آموزش شهروندی و مهارت‌های اجتماعی در محله شرق کال عیدگاه، افزود: در گذشته توقع مردم از شهرداری‌ها فقط در حوزه خدمات شهری، طرح‌های عمرانی و اداری

واحد مرکزی خبر

شهردار سبزوار گفت: برای داشتن شهری با نشاط و ارتقای فرهنگ شهروندی، شهرداری نگاه ویژه به رفع آسیب‌های اجتماعی دارد.

سید علی کوشکی در مراسم افتتاح پایگاه آموزش شهروندی و مهارت‌های اجتماعی در محله شرق کال عیدگاه، افزود: در گذشته توقع مردم از شهرداری‌ها فقط در حوزه خدمات شهری، طرح‌های عمرانی و اداری محدود شده بود اما امروز نگاهی فراتر از این امور در مردم ایجاد شده  است و مسائل فرهنگی، حقوق شهروندی و اجتماعی هم در اولویت قرار دارد.

وی گفت: اگر شهرداری در امور فرهنگی، اجتماعی و آموزش شهروندان سرمایه‌گذاری کند، در شهر شاهد نشاط و شادابی هستیم و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

شهردار سبزوار ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورا جهت تحقق این مهم در سبزوار،  از مدیران شهرداری خواست برای رفع آسیب‌های اجتماعی در سبزوار به کارایی بیشتر مراکز آموزش شهروندی و مهارت‌های زندگی کمک و نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

حسن تهامی، رئیس مرکز مشاوره اداره کل خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و رفع معضلات آن یکی از دغدغه‌های مدیران است افزود: از مهم‌ترین اهداف این پایگاه شناسایی مشکلات و نیازهای اساسی این محلات  و حل آن است که در این راستا علاوه بر همکاری همه نهادهای شهری، مشارکت مردمی نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.