کد خبر : 25315
دیدگاه‌ها برای افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای خیرساز شهدای ابراهیم‌آباد در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 12:15
-

افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای خیرساز شهدای ابراهیم‌آباد در سبزوار

هلال احمر هم‌زمان با چهل و یکمین سال فجر انقلاب اسلامی ایران، پایگاه امداد و نجات ابراهیم‌آباد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی افتتاح شد. محمدعلی جباری ثانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار با اعلام این خبر گفت: پایگاه خیر ساز امداد و نجات جاده‌ای شهدای ابراهیم‌آباد شهرستان سبزوار افتتاح شده و به بهره‌برداری

هلال احمر

هم‌زمان با چهل و یکمین سال فجر انقلاب اسلامی ایران، پایگاه امداد و نجات ابراهیم‌آباد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی افتتاح شد.

محمدعلی جباری ثانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار با اعلام این خبر گفت: پایگاه خیر ساز امداد و نجات جاده‌ای شهدای ابراهیم‌آباد شهرستان سبزوار افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مراسم افتتاحیه پایگاه که کمک شایانی در ارائه خدمات به سانحه دیدگان این محور دارد با حضور دکتر احمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی، مهندس شایان فر مدیرکل مدیریت بحران استان، مهندس برادران فرماندار ویژه شهرستان، روسای ادارات عضو ستاد مدیریت بحران و خیرین شهرستان انجام شد.

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای ابراهیم‌آباد شهرستان سبزوار به همت خیرین نیکوکار سبزواری آقایان حسین و عادل توانا از تیرماه سال ۹۷ آغاز شده بود و هم‌زمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

جباری ثانی افزود: ساخت و تجهیز این پایگاه با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۴۸۰ مترمربع، هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۴ میلیارد ریال در برداشته است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.