کد خبر : 4950
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 23:21
-

افراطی جان؛ خاتمی محبوب قلبهاست!

بهارنیوز – گروه سیاسی: کریمی قدوسی شاخص‌ترین نماینده افراطی گروه پایداری (حامیان جلیلی و احمدی نژاد) امروز در هنگام طرح سئوال از وزیر خارجه، بارها از بحث خارج و به مسائلی چون فتنه، اصلاح‌طلبان و حتی شعار اعتدال!! آقای روحانی… گیر داد. بی‌ربط‌گویی‌های نماینده افراطی آنقدر ادامه پیدا کرد که محمدرضا باهنر که ریاست مجلس

seyed-mahbobبهارنیوز – گروه سیاسی: کریمی قدوسی شاخص‌ترین نماینده افراطی گروه پایداری (حامیان جلیلی و احمدی نژاد) امروز در هنگام طرح سئوال از وزیر خارجه، بارها از بحث خارج و به مسائلی چون فتنه، اصلاح‌طلبان و حتی شعار اعتدال!! آقای روحانی… گیر داد.

بی‌ربط‌گویی‌های نماینده افراطی آنقدر ادامه پیدا کرد که محمدرضا باهنر که ریاست مجلس را بر عهده داشت، از وی خواست از موضوع سئوال و بحث خارج نشود. اما زشت ترین نکته‌‌ی اظهارات این راه یافته به مجلس که توام با خشم و عصبانیت و داد و فریاد بیان می‌شد، قسمتی بود که به صورت تلویحی به آقای سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق و محبوب کشورمان اشاره کرد. وی با ذکر جمله‌ای از آقای خاتمی، با خشم و در حالیکه صورتش برافروخته بود گفت: «نمی‌خواهم اسم این فرد را بیاورم تا صحن مجلس آلوده به نامش نشود!»

باید به کریمی قدوسی پاسخ داد: افراطی جان؛ دلواپس، ای که فرق MPT و NPT را نمی دانی، در حال و هوای دلواپسیت بمان که عصبانیت در این سن و سال، برای سلامتیت مضرست.

چون ریشه عصبانیت را درک می‌کنیم، پاسخی نمی‌دهیم فقط موکداً آن چیزی را که خود هم بخوبی به آن واقفی را تکرار می‌کنیم: «خاتمی محبوب قلبهاست.»
چه امثال تو بخواهند اسمش را بر زبان بیاورند یا نیاورند، چه به بدی و چه به خوبی!

به قول شیخ اجل: «سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز….مرده آن است که نامش به نکویی نبرند»

افراطی جان، خودت هم می دانی که اگر حتی از همین نماینده های اطرافت در مجلس بپرسی که قضاوت اکثریت مردم حوزه انتخابیه شان درباره سید محبوب چیست، پاسخشان عرق شرم و خجالت بر پیشانی‌ات جاری می کرد، چه برسد به اینکه بخواهی نامش به بدی ببری!

قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری؛ آقای دلواپس!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
1 سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

باشد که محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

نظرات بسته شده است.