کد خبر : 8966
دیدگاه‌ها برای افزایش خدمات شهرداری سبزوار به مسافران تابستانی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 13:34
-

افزایش خدمات شهرداری سبزوار به مسافران تابستانی

سبزواریان: نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری سبزوار تابستان ۹۴ با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری و سازمان های تابعه در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این جلسه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر سبزوار با اشاره

khadamate-safar-tabestani94سبزواریان: نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری سبزوار تابستان ۹۴ با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری و سازمان های تابعه در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این جلسه رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر سبزوار با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، تمهیدات لازم برای حضور مسافران و زائران بارگاه ملک پاسبان حضرت ثامن الحجج (ع) را خواستار شد.

جلال تعصبی بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران بارگاه امام رضا(ع) توسط شهرداری و سازمان های تابعه تاکید کرد و به بیان مطالبی در این خصوص اشاره کرد.

حسین بروغنی دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز خواستار احداث و بهسازی نمازخانه ها در پارک ها و کمپ های اسکان مسافر برای استقبال از مهمانان تابستانی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار هم ضمن تشریح دستورالعمل ابلاغی استقبال از تابستان به بیان مطالبی در ارائه مدیریت منابع و امکان موجود جهت تسهیل سفر مسافران و برنامه ریزی دقیق دوایر و سازمان های شهرداری در تعطیلات تابستان پرداخت.

سید علی کوشکی افزود: توجه ویژه شهرداری به مقوله جلب رضایت مسافران و زائران، افزایش خدمات دهی به آنان را در پی خواهد داشت.

وی بر بهسازی میادین، پارک ها، کمپ ها در ایام تابستان و ارائه خدمات به مسافرین تاکید کرد و از اخذ تدابیر لازم جهت اسکان موقت و اضطراری مسافرین در پارک های ارم، شهربازی، باغ ملی،سلامت، کمپ های استقبال زائر و بهمن خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار با بیان اینکه جلوگیری از سد معبر در معابر عمومی، حاشیه میادین و میادی ورودی شهر تشدید خواهد شد، خواستار توجه ویژه به نظافت شهر خصوصا در محورهای ورودی شهر و جمع آوری زباله ها توسط نیروهای زحمتکش شهرداری شد.

کوشکی گفت: مناسب سازی و رفع عیوب جایگاه های سی ان جی تحت پوشش و ارائه خدمات شبانه روزی، پاکسازی اماکن عمومی از تجمع لوازم غیر ضروری و بازید میدانی از عملکرد و فعالیت های ستاد خدمات سفر تابستانی شهرداری به صورت هفتگی از اقداماتی خواهد بود که شهرداری در طول ایام تابستان انجام خواهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.