کد خبر : 6214
دیدگاه‌ها برای افزایش خطوط اتوبوسرانی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 17:53
-

افزایش خطوط اتوبوسرانی سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار از افزایش خطوط اتوبوس در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی به بازدید چندی پیش فرماندارسبزوار از خیابان جهاد ۸ واقع در سکونتگاه های غیررسمی اشاره کرد و گفت: در آن بازدید فرماندار به راه‌اندازی خط اتوبوس در این منطقه تاکید کرد

sabzevarbus-02سبزواریان: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار از افزایش خطوط اتوبوس در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی به بازدید چندی پیش فرماندارسبزوار از خیابان جهاد ۸ واقع در سکونتگاه های غیررسمی اشاره کرد و گفت: در آن بازدید فرماندار به راه‌اندازی خط اتوبوس در این منطقه تاکید کرد که این مهم پس از جابجایی تیرهای چراغ برق که مهمترین مشکل ما در عدم ارائه خدمات به ساکنان این خیابان بود، محقق شد.

وی افزود: در این راستا خط ۱۱ اتوبوسرانی از پنجشنبه هفتم اسفندماه خدمات دهی خود را به اهالی این منطقه از سبزوار آغاز خواهد کرد.

دولت ابادی همچنین با بیان اینکه پیگیری های لازم برای توسعه حمل ونقل عمومی از طریق افزایش خطوط ویژه در حال انجام است، تاکید کرد: خط ۱۵ نیز از مسیر میدان لاله به توحید شهر و بالعکس فعالیت خود را آغاز و در حال ارائه خدمات به مسافران می باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار ادامه داد: خط ۱۶ اتوبوسرانی هم در روزهای پنجشنبه هر هفته مسافرین را از مقصد سبزوار به خیرآباد( آرامستان بهشت رضوان) جابجا می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خط ۱۲ و ۱۳ سازمان اتوبوسرانی از اول اسفند ماه جهت رفاه حال ساکنان توحید شهر از ساعت ۶ صبح تا ۱۳:۳۰، هر ۱۵ دقیقه؛ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶ هر ۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ الی آخرین سرویس هر ۱۵ دقیقه سرویس دهی می کنند.

دولت آبادی گفت: خطوط ۲ ، ۷ و ۸ سازمان اتوبوسرانی نیز از بیست و ششم بهمن ماه سال جاری برای ارائه خدمات بهتر توسط بخش خصوصی در حال فعالیت می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.