کد خبر : 23608
دیدگاه‌ها برای افزایش پارکینگ‌های عمومی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 14:39
-

افزایش پارکینگ‌های عمومی سبزوار

ایمنا معاون معماری و شهرسازی شهردار سبزوار گفت: فضای خالی پشت ساختمان شورای شهر جزو زمین‌های آستانه است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده به‌صورت مشارکتی با بخش خصوصی به پارکینگ عمومی تبدیل می‌شود. مرتضی احمدی اظهار کرد: تاکنون دو بار فراخوان منتشر شده تا بخش خصوصی طرح‌های کارشناسی برای احداث پارکینگ عمومی در

ایمنا

معاون معماری و شهرسازی شهردار سبزوار گفت: فضای خالی پشت ساختمان شورای شهر جزو زمین‌های آستانه است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده به‌صورت مشارکتی با بخش خصوصی به پارکینگ عمومی تبدیل می‌شود.

مرتضی احمدی اظهار کرد: تاکنون دو بار فراخوان منتشر شده تا بخش خصوصی طرح‌های کارشناسی برای احداث پارکینگ عمومی در اطراف رستوران شهرداری را ارائه کند، اما تاکنون هیچ متقاضی اعلام آمادگی نکرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ است، تصریح کرد: در قسمت جنبی شورا یعنی بخشی که در گذشته بانک شهر در آن قرار داشت در حال تعمیرات هستیم تا آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

معاون معماری و شهرسازی شهردار سبزوار گفت: زباله‌های ساختمانی ایجاد شده از این تعمیرات در فضای خالی پشت شورای شهر ریخته شده که وضعیت نامناسبی دارد و ایجاد گردوخاک کرده است و باید تخلیه شود.

احمدی افزود: در حال حاضر فضای خالی پشت ساختمان شورای شهر به‌عنوان پارکینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد، اما به دلیل تعمیرات انجام شده چهره خوبی ندارد که قصد داریم پس از پایان تعمیرات و تا پیدا شدن سرمایه‌گذار آن مکان را بهسازی کنیم.

وی یادآور شد: باغ هتل شهرداری سبزوار، محوطه پشت هتل شهرداری سابق بوده است که پیش از پیروزی انقلاب بسیاری از خانواده‌های قدیم سبزواری مراسم‌های خود را در این مکان برگزار می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.