کد خبر : 21252
دیدگاه‌ها برای افزایش ۲۹ درصدی سوخت بخش کشاورزی در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 13:07
-

افزایش ۲۹ درصدی سوخت بخش کشاورزی در منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با توجه به افزایش نزولات آسمانی، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از افزایش ۲۹ درصدی توزیع سوخت در بخش کشاورزی در بهار سال ۹۸ خبر داد. کورش بالادست ضمن اعلام این خبر افزود: این منطقه مسئولیت تأمین و توزیع سوخت ادوات کشاورزی شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، داورزن،

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

با توجه به افزایش نزولات آسمانی، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از افزایش ۲۹ درصدی توزیع سوخت در بخش کشاورزی در بهار سال ۹۸ خبر داد.

کورش بالادست ضمن اعلام این خبر افزود: این منطقه مسئولیت تأمین و توزیع سوخت ادوات کشاورزی شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، داورزن، خوشاب، جوین و جغتای را به عهده دارد که پس از ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تأیید اداره جهاد کشاورزی، سوخت تأیید شده از انبار نفت شهید محمدیانی سبزوار تأمین  و به مقاصد موردنظر ارسال می‌شود.

وی افزود: در سه‌ماهه اول سال جاری در شهرستان‌های تابعه بیش از شش هزار متقاضی سوخت در بخش کشاورزی در سامان اینترنتی تجارت آسان ثبت درخواست کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به نزولات آسمانی در سال جاری و رونق در بخش کشاورزی، حدود ۱۳ میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ برای مصرف در بخش کشاورزی توزیع‌شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است.

بالادست درباره مقدار سهمیه اختصاصی به ادوات کشاورزی گفت: با توجه به قرارداد فی‌مابین جهاد کشاورزی و شرکت ملی پخش و بر اساس سطح زمین‌های قابل‌کشت، مقدار سوخت پس از تأیید جهاد کشاورزی تعیین و ارسال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.