کد خبر : 17933
دیدگاه‌ها برای افزایش ۳۵ درصدی پرداخت وام به دانشجویان سبزواری بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 22:25
-

افزایش ۳۵ درصدی پرداخت وام به دانشجویان سبزواری

واحد مرکزی خبر پرداخت وام صندوق رفاه به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۳۵ درصد افزایش داشته است. مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیش از شش میلیارد ریال وام صندوق رفاه در سال تحصیلی جاری به ۷۳۰ نفر از دانشجویان متقاضی وام پرداخت شده است. مهدی معتکف فر ارتقای کیفیت خدمات

واحد مرکزی خبر

پرداخت وام صندوق رفاه به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۳۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیش از شش میلیارد ریال وام صندوق رفاه در سال تحصیلی جاری به ۷۳۰ نفر از دانشجویان متقاضی وام پرداخت شده است.

مهدی معتکف فر ارتقای کیفیت خدمات دانشجویی و افزایش ظرفیت و بهبود خوابگاه ها را از اولویت های کاری دانشگاه در چند سال اخیر اعلام کرد و افزود: مشکلات صنفی و مطالبات دانشجویان پیگیری، ثبت و بررسی می شود تا بتوانیم در جهت حل  این مشکلات گام های موثری برداریم.

او در ادامه به بخشی از خدمات ارائه شده اشاره و اضافه کرد: نظارت مستمر بر تأمین و تهیه مواد اولیه غذایی سالم و نظارت بر طبخ و توزیع غذا در وعده های نهار و شام و همچنین برنامه ریزی و تنظیم برنامه غذایی متناسب با فصل از جمله اقداماتی است که درراستای تغذیه سالم توسط کارشناسان مربوطه انجام می گیرد.

مدیر دانشجویی توسعه ورزش همگانی را از جمله برنامه‌های محوری دانشگاه عنوان کرد و افزود: به منظور تشویق دانشجویان به فعالیت های ورزشی، تجهیزات ورزشی مورد نیاز مسابقات مختلف ورزشی اعم از داخلی و بین دانشگاهی ایجاد شده است.

معتکف فر با بیان اینکه صددرصد متقاضیان خوابگاه از امکانات رفاهی بهره مند شدند، تصریح کرد: ایجاد فضای اتاق مهمان، پذیرش دانشجویان و والدین آنها، ایجاد فضای مهمانسرا در خوابگاه های دخترانه و پسرانه و پذیرش دانشجویان ارشد، راه اندازی سوئیت ویژه دانشجویان متاهل و راه اندازی واحد سلامت جهت ارایه خدمات پزشکی و مشاوره و خدمات سلامت روان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفاه حال دانشجویان خوابگاهی است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دارای چهار دانشکده با بیش از دو هزار دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی، آموزش رشته های علوم پزشکی را در غرب خراسان رضوی بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.