کد خبر : 775
دیدگاه‌ها برای امضای شهردار پای دو ابلاغ دیگر نشست بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:31
-

امضای شهردار پای دو ابلاغ دیگر نشست

سبزواریان.کام: در طی احکامی جداگانه دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار، ابلاغ جدید دو مدیر دیگر شهرداری را امضا کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در احکام ابلاغی جدید آمده است:  جناب آقای علی خوشبخت با سلام و احترام احتراما با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده تان به موجب

shahrdari-logoسبزواریان.کام: در طی احکامی جداگانه دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار، ابلاغ جدید دو مدیر دیگر شهرداری را امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در احکام ابلاغی جدید آمده است:

 جناب آقای علی خوشبخت

با سلام و احترام

احتراما با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده تان به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان ” مشاور حقوقی و سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی”منصوب می شوید.

امید است بانگاه دقیق و متکی بر روحیه خدمتگزاری ودر پرتو مدیریتی صمیمانه عالمانه همراه با اخلاص همچون گذشته پیگیری وامور محوله را براساس شرح وظایف در چارچوب مقررات و براساس برنامه های ارائه شده همه اهتمام وتجربه خویش را بکار گیرید. از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را درخدمت به آحاد شهروندان فهمیم سبزوار خواستارم.

دکتر محمد علی طالبی

شهردار سبزوار

 

 

جناب آقای حمیدرضا نیکفر

با سلام و احترام

احتراما با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده تان به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان ” مشاور حقوقی و سرپرست حقوقی و املاک” منصوب می شوید.

امید است بانگاه دقیق و متکی بر روحیه خدمتگزاری ودر پرتو مدیریتی صمیمانه عالمانه همراه با اخلاص همچون گذشته پیگیری وامور محوله را براساس شرح وظایف در چارچوب مقررات وبراساس برنامه های ارائه شده همه اهتمام وتجربه خویش را بکار گیرید. از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را درخدمت به آحاد شهروندان فهمیم سبزوار خواستارم.

دکتر محمد علی طالبی

شهردار سبزوار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.