کد خبر : 2095
دیدگاه‌ها برای انتخاب مدیران توسط معلمان انجام خواهد شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 10:32
-

انتخاب مدیران توسط معلمان انجام خواهد شد

سبزواریان.کام: جلسه ی کمیته ی بهبود مدیریت در آموزش و پرورش سبزوار با حضور معاونت آموزش ابتدایی، معاونت آموزش متوسطه، معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و کارشناسان اداری تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ معاونت آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در این جلسه گفت: در

modiran-razavieduسبزواریان.کام: جلسه ی کمیته ی بهبود مدیریت در آموزش و پرورش سبزوار با حضور معاونت آموزش ابتدایی، معاونت آموزش متوسطه، معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و کارشناسان اداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ معاونت آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در این جلسه گفت: در راستای اجرای سیاست های کلی مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور، تحقق اهداف و برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز عملیاتی نمودن سیاست ها و برنامه های مقام عالی وزارت در خصوص توسعه ی مشارکت معلمان در فرایند بهسازی برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی؛ کمیته ی بهبود مدیریت در آموزش و پرورش سبزوار تشکیل شده است.

سید رضا خاتم پور برنامه های مقام عالی وزارت در خصوص توسعه ی مشارکت معلمان در فرایند بهسازی برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه ی مدیران، تفویض اختیار انتصاب مدیران مدارس به معلمان عنوان کرد.

وی افزود: ۵تا ۱۰درصد مدیران مدارس شهرستان به صورت نمونه بعد از برگزاری انتخابات و طی مراحل تشریفات اداری انتصاب می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه ی معاونت متوسطه، مدیران آموزشگاه های موثقی، هنرستان تربیت و دبیرستان پرویز کوشکی بعد از برگزاری انتخابات، تثبیت یا منصوب می شوند.

وی تصریح کرد: معلمینی مجاز به انتخاب در آموزشگاه هستند که حداقل ۵۰درصد موظف هفتگی خود را در همان آموزشگاه تدریس داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیرانی که انتخاب می شوند با سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، و وزارتخانه ی آموزش و پرورش هماهنگ باشند و بیشترین تعامل را با مقاطع و دوایر اداری داشته باشند.

کارشناس مسؤول رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد کارکنان مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: جلسه ی فعلی جهت بررسی پیشنهادات و هماهنگی چگونگی معرفی کاندیداها، نحوه ی برگزاری انتخابات، نحوه ی بررسی صلاحیت کاندیداها و بحث نظارت بر امر انتخابات می باشد.

وی افزود: برابر مصوبه ی شورای معاونین؛ از هر مقطع تحصیلی به عنوان نمونه یک مدرسه انتخاب شده است تا مدیران این مدارس توسط معلمان همان آموزشگاه انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: انتخابات مقطع ابتدایی در آموزشگاه های برکت روداب و صاحب الزمان(عج) برگزار شده است و مدیران این آموزشگاه توسط معلمان همان مدارس معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: از بین کاندیداهایی که صلاحیت های عمومی و تخصصی مدیریت را دارند حداقل ۳نفر و حداکثر ۹نفر حداقل ۲روز قبل از انتخابات با تأیید رئیس اداره به مدرسه معرفی خواهند شد و منتخبینی که دوره های ویژه ی مدیریتی را ندیده اند؛ آموزش های لازم را خواهند دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.