کد خبر : 791
دیدگاه‌ها برای انجام بیش از ۱۵ هزار مورد بازرسی از اصناف سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 10:39
-

انجام بیش از ۱۵ هزار مورد بازرسی از اصناف سبزوار

سبزواریان.کام: رئیس اتاق اصناف سبزوار از انجام بیش از ۱۵ هزار و ۱۱۳ مورد بازرسی از اصناف سبزوار طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد. فخرالدین فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در این مدت بیش از ۹۳۶ بار با سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اتاق اصناف سبزوار توسط شهروندان سبزوار

124سبزواریان.کام: رئیس اتاق اصناف سبزوار از انجام بیش از ۱۵ هزار و ۱۱۳ مورد بازرسی از اصناف سبزوار طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

فخرالدین فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در این مدت بیش از ۹۳۶ بار با سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اتاق اصناف سبزوار توسط شهروندان سبزوار تماس گرفته شده است، اظهارداشت: در این مدت بیش از ۲۲۳ شکوائیه توسط مردم طرح، تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سه ماه گذشته بیش از یک هزار و ۳۱۴ فرم بازرسی از اصناف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت متخلفان به بیش از یک میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۹۱۴ ریال محکوم شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف سبزوار ادامه داد: در همین زمینه بیش از یک هزار و ۱۱۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده و به بیش از ۲۶۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه داده شده است.

فتاحی در پایان با اشاره به همکاری و تعامل خوب اتاق اصناف سبزوار با اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار، متذکر شد: در مدت سه ماه گذشته بیش از ۱۳۸ مورد گشت مشترک توسط واحدهای بازرسی اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.