کد خبر : 23972
دیدگاه‌ها برای انجام مطالعات طرح جامع ترافیک شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 19:00
-

انجام مطالعات طرح جامع ترافیک شهرداری سبزوار

ایمنا رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار گفت: مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک سبزوار در حال پیگیری است. فؤاد سحابی با بیان این مطلب، اظهار کرد:  دو سال قبل مناقصه‌ای در این رابطه برگزار شد، اما به دلایلی عملیاتی نشد تا اینکه دوباره در سال گذشته مناقصه برگزار و نهایتاً در اردیبهشت‌ماه

ایمنا

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار گفت: مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک سبزوار در حال پیگیری است.

فؤاد سحابی با بیان این مطلب، اظهار کرد:  دو سال قبل مناقصه‌ای در این رابطه برگزار شد، اما به دلایلی عملیاتی نشد تا اینکه دوباره در سال گذشته مناقصه برگزار و نهایتاً در اردیبهشت‌ماه امسال، قرارداد شهرداری با مشاور طرح منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که آماربرداری ترافیک بر اساس ضوابط باید فقط در دو نوبت از سال در ماه‌های اردیبهشت و آبان انجام شود در حال حاضر مشاور طرح در حال آماربرداری است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید در یک پروسه دوساله این مطالعات نهایی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار تأکید کرد: آماربرداری و بعد از آن مدل‌سازی از مراحل ابتدایی اجرای این طرح است و پس‌ازاین مراحل تصویب شورای هماهنگی ترافیک شهرستان، شورای هماهنگی ترافیک استان و شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور نیز برای اجرای این طرح لازم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.