کد خبر : 1442
دیدگاه‌ها برای انعقاد قرارداد ۳ طرح عمرانی دفتر مشارکت ها با سرمایه گذاران بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 18:26
-

انعقاد قرارداد ۳ طرح عمرانی دفتر مشارکت ها با سرمایه گذاران

سبزواریان.کام: سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: در راستای استفاده از توان سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای طرح های شهرداری، قرارداد های ساماندهی کشتارگاه های شهر، ایجاد نمایشگاه دائمی و سوخت رسانی به منطقه توحید شهر و سایت مسکن مهر منعقد شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی

سبزواریان.کام: سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: در راستای استفاده از توان سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای طرح های شهرداری، قرارداد های ساماندهی کشتارگاه های شهر، ایجاد نمایشگاه دائمی و سوخت رسانی به منطقه توحید شهر و سایت مسکن مهر منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت افزود: حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار طی ۲۱ روز فعالیت خود توانسته است ضمن اصلاح امور اداری به روشی منطقی و مدرن برای ثبت اطلاعات سرمایه گذاران، با حمایت معاونت های اداری مالی، خدمات شهری، فنی و شهرسازی و همکاری سازمان های بهسازی و نوسازی، میادین و حقوقی املاک به نتایج مطلوبی در ارائه پروژه ها و انعقاد قرارداد با متقاضیان مشارکت در اجرای پروژه ها برسد.

وی ادامه داد: این حوزه در اقدامات بعدی خود تهیه بسته های سرمایه گذاری با شرایط استثنایی و تدوین شیوه نامه های مشارکت های مردمی در نماسازی، مسکن سازی، پیاده روسازی و ایجاد و نگهداری از فضاهای سبز محله و… را در دستور کار خود خواهد داشت.

خوشبخت تصریح کرد: تدوین جدول زمانبندی از مراجعه سرمایه گذار تا حصول نتیجه و عقد قرارداد با وی از دیگر دستاوردهایی است که در زمان کوتاه ساماندهی حوزه سرمایه گذاری حاصل شده و راهنمایی است برای سرمایه گذاران در نیل به مشارکت با شهرداری سبزوار.

سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار اظهار داشت: تفکر اعضای شورای اسلامی و شهردار سبزوار در توجه بیشتر به حوزه و حساسیت نسبت به انتخاب سرمایه گذاران متخصص و متعهد وظیفه این حوزه از شهرداری را سنگین تر خواهد نمود.

وی گفت: در صورت تداوم همکاری و پشتیبانی معاونت ها و سازمان های تابعه شهرداری می توانیم تا ۵ ماه آینده شاهد بهره برداری از کشتارگاه نیمه صنعتی، نمایشگاه مستقر و میان مدت و دسترسی مناسب شهروندان ساکن در توحید شهر به سوخت باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.