کد خبر : 10798
دیدگاه‌ها برای اهالی کوی گلستان توانمند می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 18:26
-

اهالی کوی گلستان توانمند می شوند

سبزواریان: مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار از آغاز توانمندسازی ساکنین کوی گلستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالقاسم سنایی فرد افزود: از آنجایی که آموزش، زیربنا و شالوده توانمندسازی هر محله از شهر می باشد، ستاد بازآفرینی در راستای اجرای برنامه اقدام مصوب بافت گلستان

سبزواریان: مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار از آغاز توانمندسازی ساکنین کوی گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالقاسم سنایی فرد افزود: از آنجایی که آموزش، زیربنا و شالوده توانمندسازی هر محله از شهر می باشد، ستاد بازآفرینی در راستای اجرای برنامه اقدام مصوب بافت گلستان در نخستین گام توانمندسازی برنامه، آموزش ساکنین را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: افراد نیازمند آگاهی اند و ساکنین باید از حداقل اطلاعاتی که آنها را از وظایف، تعهدات و حقوق شهروندی و اجتماعی خود آگاه سازد برخوردار و از جنبه های مختلف نهادهای اجتماعی و جریاناتی که در آن می گذرد کاملا مطلع باشند.

او اضافه کرد: در این راستا نخستین جلسه زیر کمیته آموزش، به دبیری آموزش و پرورش سبزوار تشکیل شد و اعضا در خصوص توانایی اداره جهت آموزش ساکنین توضیحاتی را ارائه دادند.

سنایی فرد گفت: پس از بحث و بررسی نیازسنجی آموزش محله گلستان، مقرر شد دوره های آموزشی مورد نیاز ساکنین، در محل مدرسه شهید الداغی که در داخل بافت قرار گرفته است، هرچه سریعتر آغاز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.