کد خبر : 26752
دیدگاه‌ها برای اهدای بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و مهربانی به خانواده نیازمند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 15:25
-

اهدای بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و مهربانی به خانواده نیازمند

خبرگزاری صدا و سیما با همت جمعی از خیران ۲ هزار و ۴۰ بسته معیشتی و مهربانی به خانواده نیازمند شهرستان‌های تربت‌جام و سبزوار، تربت‌حیدریه اهداء شد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تربت‌جام گفت: هم‌زمان با ایام شب‌های قدر به همت دستگاه قضا و همراهی انجمن حمایت از زندانیان، اداره زندان و جمعی از خیران و

خبرگزاری صدا و سیما

با همت جمعی از خیران ۲ هزار و ۴۰ بسته معیشتی و مهربانی به خانواده نیازمند شهرستان‌های تربت‌جام و سبزوار، تربت‌حیدریه اهداء شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تربت‌جام گفت: هم‌زمان با ایام شب‌های قدر به همت دستگاه قضا و همراهی انجمن حمایت از زندانیان، اداره زندان و جمعی از خیران و بنیاد مستضعفان بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بسته‌های مهربانی در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ۵۷۰ خانواده زندانیان نیازمند اهداء شد. 

حمید علیزاده افزود: همه ما به مهربانی و دعای خیر یکدیگر نیاز داریم و افراد و خانواده‌هایی در این شهر زندگی می‌کنند که در عین نیاز دست به‌سوی کسی دراز نمی‌کنند بخصوص خانواده‌هایی که سرپرست خود را به دلیل زندانی بودن در کنار خود ندارند.     

وی با قدردانی از همراهی خیران در تهیه بسته‌های مهربانی همکاری کردند، خاطرنشان کرد: بسته‌های مهربانی شامل سبد کالا، کارت هدیه، غذای گرم، بسته‌های حمایتی، کمک معیشتی و سایر مایحتاج زندگی بود که جا دارد از مدیریت و همچنین مسئولان زندان که در شناسایی و اعطاء کمک‌های خیرخواهانه و خداپسندانه یارو مددکار ما بودند قدردانی و تشکر نمایم.

همچنین باستانی‌کاران سبزوار با مشارکت خیران ۱۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش دویست میلیون ریال را در بین نیازمندان و حاشیه‌نشینان این شهر توزیع کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای شهرستان سبزوار گفت: با کمک ورزشکاران و خیران نیک‌اندیش و همراهان همیشگی این هیئت در دومین مرحله کمک‌های معیشتی به نیازمندان، تعداد ۱۰۰ عدد بسته مواد غذایی هرکدام به ارزش ریالی دو میلیون ریال تهیه و توزیع کرد.

سید مجید نقیب زاده گفت: در نظر داریم حدود ۵۰۰ بسته دیگر را برای عید فطر تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم.

مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها شهرستان تربت‌حیدریه هم از توزیع بیش ۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان با حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها خبر داد.

جواد پیشداد افزود: این چهارمین مرحله توزیع این بسته‌های معیشتی که از روزهای نخستین وقوع ویروس کرونا به حمایت خیران در این شهرستان بوده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی حدود ۴۵۰ میلیون ریال است، ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت گرم، نان محلی، روغن، رب، حبوبات پنیر. تن ماهی. مرغ و تخم‌مرغ و بسته‌های بهداشتی است.

همچنین در کاری خداپسندانه و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در طرح کمک مؤمنانه دو نفر از خیران مشهدی در شب‌های پرفضیلت لیالی قدر با تهیه و توزیع  70 بسته مواد غذایی شمیم دل‌انگیز مواسات و همدلی را بین نیازمندان روستای آبدارو اهداء کردند.

محمد باقر رجای رئیس شورای آبدارو گفت: این بسته مواد غذایی شامل برنج، مرغ، روغن ماکارونی، رب و خرما به ارزش ۸۰ میلیون ریال  تهیه و بین محرومان این روستا توزیع شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.