کد خبر : 21423
دیدگاه‌ها برای اهدای خون در سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 12:44
-

اهدای خون در سبزوار افزایش یافت

ایرنا چهار هزار و ۶۵۴ نفر در سبزوار طی چهار ماه امسال موفق به اهدای خون شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال حدود چهار درصد افزایش داشت. رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار به مناسبت روز ملی اهدای خون گفت: در این مدت  پنج هزار و ۵۲۷ نفر برای اهدای خون به پایگاه

ایرنا

چهار هزار و ۶۵۴ نفر در سبزوار طی چهار ماه امسال موفق به اهدای خون شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال حدود چهار درصد افزایش داشت.

رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار به مناسبت روز ملی اهدای خون گفت: در این مدت  پنج هزار و ۵۲۷ نفر برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون سبزوار مراجعه کردند که چهار هزار و ۶۵۴ نفر آنان موفق به اهدای خون شدند.

پرستو جمیلی افزود: از این تعداد چهار هزار و ۳۶۴ نفر مرد و ۲۹۰ نفر زن بودند که تعداد اهداکنندگان زن نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ نفر افزایش داشت.

وی اظهار داشت: اهداکنندگان مستمر خون در سبزوار نیز طی چهار ماه نخست امسال ۲ هزار و ۸۴۴ نفر بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشت.

وی گفت: در این مدت یک  هزار و ۶۷۱ کیسه فرآورده خونی از این پایگاه به هفت بیمارستان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و بردسکن در غرب خراسان رضوی ارسال شد.

۹ مردادماه روز ملی اهدای خون نام‌گذاری شده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.