کد خبر : 28111
دیدگاه‌ها برای اوراق مشارکت شهرداری سبزوار تعیین تکلیف می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 23:14
-

اوراق مشارکت شهرداری سبزوار تعیین تکلیف می‌شود

شهرداری سبزوار می‌گوید اوراق مشارکت سال ۹۳ این شهرداری در حال تعیین تکلیف نهایی است.

مدیر روابط‌عمومی شهرداری سبزوار توضیح داده است: این اوراق مشارکت در سال ۹۳ به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان جهت بهسازی و نوسازی بافت امیریه اخذ شده بود که در دو سال اخیر پیگیری‌های متعددی جهت تسویه حساب آن انجام گرفت.

محمد اختریان ادامه داده است که جلسه‌ای میان نمایندگان سبزوار در مجلس، شهردار و علی‌‌اصغر محمدی، عضو شورای اسلامی شهر سبزوار با مدیرعامل بانک شهر برگزار شده است.

به گفته او، در این جلسه، راهکارهای متعددی برای تسویه حساب اصل و سود این اوراق مشارکت به مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان ارائه شده و در نهایت، با یکی از این راهکارها موافقت شده است.

محمد اختریان افزوده که با این توافق، ضمن تسویه حساب مبلغ پروژه بلوک ۵ امیریه، «این طرح پیشگام شهری طبق برنامه تکمیل خواهد شد».

مدیر روابط‌عمومی شهرداری سبزوار یادآوری کرده که طرح امیریه ۵ فاز دارد. او در ادامه گفته: «فاز دوم این طرح بلوک ۵ است که دارای ۸ هزار متر مربع عرصه و ۳۲ هزار متر اعیان می باشد.»

او گفته: تاکید شهردار سبزوار در این طرح، احیای یک فضای الگوی شهری از لحاظ بافت ساخت‌وساز و معمار سنتی در سبزوار است تا بتوان گام‌های موثرتری برای توسعه و عمران شهری این کهن شهر برداشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.