کد خبر : 4490
دیدگاه‌ها برای اولین نمایشگاه هوشمندسازی مراکز آموزشی در سبزوار افتتاح شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1393 - 16:33
-

اولین نمایشگاه هوشمندسازی مراکز آموزشی در سبزوار افتتاح شد

سبزواریان.کام: به همت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ اولین نمایشگاه هوشمندسازی مراکز آموزشی در سبزوار افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه ی این نمایشگاه، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان سبزوار در سخنانی نیاز مدارس به علوم روز را خاطر نشان کرد و گفت: فن آوری های جدید باید نقش سازنده ی خود را در مدارس ایفا

hoshmandsazi-expoسبزواریان.کام: به همت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ اولین نمایشگاه هوشمندسازی مراکز آموزشی در سبزوار افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه ی این نمایشگاه، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان سبزوار در سخنانی نیاز مدارس به علوم روز را خاطر نشان کرد و گفت: فن آوری های جدید باید نقش سازنده ی خود را در مدارس ایفا کند.

دکتر پارسی پور با اشاره به نیاز مدارس به تحول افزود: پژوهش و فن آوری در مدارس؛ اولین گام برای تحول در آموزش و پرورش محسوب می شود.

معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی اجرای هوشمندسازی در مدارس را از سال۸۰ عنوان کرد و گفت: فقدان زیرساخت های لازم و کمبود اعتبارات لازم، این طرح را تا سال۹۰ به تأخیر انداخته بود.

حسن محرابی  ادامه داد: طرح هوشمندسازی مدارس برای هر کلاس مبلغی بالغ بر ۲۵میلیون ریال هزینه در بر دارد.

وی اعتبارات ناچیز آموزش و پرورش را یادآور شد و گفت: این هزینه ها بایستی با همکاری خیرین تأمین شود.

وی در عین حال استفاده از بهترین شیوه ها و مدل های هوشمندسازی را یادآور شد و گفت: تغییرات کتب درسی ایجاب می کند که فن آوری های نوین در مدارس هر چه بیش تر استفاده شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه با ۲۵غرفه در محل دائمی نمایشگاه میلاد برگزار شده است.

این نمایشگاه در زمینه های مختلف از جمله بردهای هوشمندسازی مدارس، نصب دزدگیر، وسایل کمک آموزشی، نرم افزارهای آموزشی، ماشین های اداری به مدت ۳روز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.