کد خبر : 17632
دیدگاه‌ها برای اولین حسینیه شهدا در سبزوار ساخته می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 18:02
-

اولین حسینیه شهدا در سبزوار ساخته می شود

اولین نشست شورای ساخت حسینیه شهدا در بنیاد شهید وامورایثارگران این شهرستان با حضور هئیت امنا این شورا برگزار شد. اولین جلسه اعضای هیئت امنای ساخت حسینیه شهدا ۲۰ آذرماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با هدف بررسی روند این پروژه برگزار شد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در این نشست

اولین نشست شورای ساخت حسینیه شهدا در بنیاد شهید وامورایثارگران این شهرستان با حضور هئیت امنا این شورا برگزار شد.
اولین جلسه اعضای هیئت امنای ساخت حسینیه شهدا ۲۰ آذرماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با هدف بررسی روند این پروژه برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در این نشست گفت: جلسات مختلفی در کمیسیون ایثارگران از سال ۹۰جهت ساماندهی حسینیه شهدا با حضور اعضاء و شهردار وقت انجام شد که نهایتا کار ساماندهی حسینیه شهدا امسال با هزینه بالغ ۵۰۰میلیون تومان با مشارکت شهرداری، بنیاد و خانواده های شهداو ایثارگران در کنار آستان مقدس شهدای سبزوار احداث خواهد شد.
محتشم ادامه داد: در این گلزار پیکر مطهر ۵۳۰ شهید مطهر در ۳ قطعه تدفین شده که پیکر ۱۰ شهید دیگر والامقام نیز که در سایر نقاط مصلا پراکنده است که با قول مساعد شهردار سبزوار ساماندهی خواهد شد.
وی با بیان اینکه گلزار شهدای سبزوار دارای یک رواق در ضلع جنوبی، ۳ ایوان در سمت های شمال، شرق و غرب، فضای نمایشگاهی و یادمان شهدای هویزه است، تصریح کرد: در اطراف این گلزار همچنین ۳ قطعه برای خانواده های شهدا، ایثارگر و شهدای انقلاب وجود دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: این مجمتع دارای ۱۴۵۰ متر مساحت و ۳۳۶۰ متر مربع زیر بنا است.
این جلسه با حضور  اعضای  هئیت امنا، مسئول امورایثارگران در شورای شهر و تنی چند از روسای ادارات در سالن شهید صابریان بنیاد سبزوار تشکیل شد.
گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۵ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.