کد خبر : 25271
دیدگاه‌ها برای اولین شعبه بیمه دانا در شهر سبزوار افتتاح شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 22:54
-

اولین شعبه بیمه دانا در شهر سبزوار افتتاح شد

اولین شعبه بیمه دانا در شهر سبزوار روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل این شرکت بیمه افتتاح شد.

اولین شعبه بیمه دانا در شهر سبزوار روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل این شرکت بیمه افتتاح شد.

به گزارش سبزواریان، رئیس این شعبه تازه‌تأسیس با بیان اینکه تاکنون بیمه دانا در شهر سبزوار شعبه‌ای نداشته گفت: تاکنون نماینده‌های این شرکت در سبزوار فعالیت می‌کردند که زیرمجموعه شعب مشهد بودند.

علیرضا اسمعیل‌زاده افزود: در حال حاضر بیمه دانا نزدیک به ۱۰ نماینده در شهر سبزوار دارد و با شروع کار، روزبه‌روز به این تعداد افزوده خواهد شد.

«مهر دانا» طرحی نو در صنعت بیمه کشور است

مدیرعامل شرکت بیمه دانا نیز در جمع خبرنگاران در توضیح «مهر دانا» یکی از طرح‌های این شرکت گفت: مهر دانا یکی از طرح‌های نو در صنعت بیمه کشور بود که ارتباط بین بیمه و بانک را برقرار کرد.

دکتر ابراهیم کاردگر افزود: در این طرح، با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده که هر شهروند ایرانی متقاضی بیمه ثالث، بدنه آتش‌سوزی، عمر و حوادث می‌تواند از بانک تا سقف ۳ و نیم میلیون تومان تسهیلات بانکی بگیرد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات بدون کارمزد، بدون ضامن و بدون مراجعه مشتری به بانک است ادامه داد: یک آپشن ۸ میلیون تومانی هم برای افراد پردرآمدتر وجود دارد.

دکتر کاردگر در ادامه توضیح داد: کسی که بخواهد از این آپشن ۸ میلیون تومانی استفاده کند نیاز به مراجعه به بانک و ضامن ندارد ولی دو درصد سود قرض‌الحسنه دارد.

او با بیان اینکه تا امروز نزدیک یک سال می‌شود که فعالیت این طرح آغاز شده گفت: میزان فروش ما در این طرح ۷۱۵ میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰۰ هزار نفر در کشور از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

پس از افتتاح شعبه بیمه دانا در سبزوار، همایشی به این مناسبت در تالار پردیس سبزوار با اجرای ملیحه تقدیری‌فر نیز برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.