کد خبر : 1967
دیدگاه‌ها برای ایجاد دبیرخانه کارگاه تخصصی بهسازی مناطق نابسامان شهری آسیا و اقیانوسیه در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 20:06
-

ایجاد دبیرخانه کارگاه تخصصی بهسازی مناطق نابسامان شهری آسیا و اقیانوسیه در سبزوار

سبزواریان.کام: دبیرخانه کارگاه تخصصی بهسازی مناطق نابسامان شهری آسیا و اقیانوسیه در سبزوار ایجاد می شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت عمران بهسازی شهری کشور در مراسم کلنگ زنگ زنی پروژه امیریه در سبزوار گفت: ایجاد دبیرخانه کارگاه تخصصی به عنوان فعالیتی که زمینه ساز تحقق برنامه احیا، بهسازی و نوسازی شهری است برنامه

madar-takhasosiسبزواریان.کام: دبیرخانه کارگاه تخصصی بهسازی مناطق نابسامان شهری آسیا و اقیانوسیه در سبزوار ایجاد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت عمران بهسازی شهری کشور در مراسم کلنگ زنگ زنی پروژه امیریه در سبزوار گفت: ایجاد دبیرخانه کارگاه تخصصی به عنوان فعالیتی که زمینه ساز تحقق برنامه احیا، بهسازی و نوسازی شهری است برنامه ریزی شده و قرار است به میزبانی سبزوار برپا شود.

مجید روستا افزود: ظرفیتی که این کارگاه ایجاد می کند علاوه بر برگزاری نشست های تخصصی، موجب بهره مندی از تجارب در امر هماهنگی بین بخشی، فرهنگ سازی و بسیج حمایتها در سطح ملی است.

روستا، ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را مربوط به یک دستگاه اجرایی ندانست و افزود: در نشست های متعدد مقرر شد در عرصه ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاههای غیررسمی و هم در عرصه بهسازی و نوسازی محلات اقداماتی در چارچوب یک برنامه مشخص در دستور کار قرار گیرد.

قائم مقام معاون وزیر راه و شهرسازی به مشارکت دادن مردم در امر ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی نیز اشاره کرد و افزود: مهمترین پیش نیاز عملیات بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری ایجاد ساز و کار و ساختار اجرایی مناسب در سطح محلات است.

روستا گفت: برای توانمندسازی و انگیزه مند شدن مالکان واحدهای فرسوده، بسته های مختلف حمایتی و تشویقی در قالب طرح توانمندسازی صاحبان املاک فرسوده پیشنهاد و اجرایی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.