کد خبر : 30392
دیدگاه‌ها برای ایثارگری کادر بهداشت و درمان باید در قالب محصولات هنری نمایش داده شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 20:29
-

ایثارگری کادر بهداشت و درمان باید در قالب محصولات هنری نمایش داده شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایثارگری کادر بهداشت و درمان، به‌ویژه در ۲ سال بحران کرونا باید در قالب آثار و محصولات هنری ارائه شده و جلوه‌ کند. جواد باقری بیلندی در آیین قدردانی از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مدافعان سلامت به ویژه در دوران

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایثارگری کادر بهداشت و درمان، به‌ویژه در ۲ سال بحران کرونا باید در قالب آثار و محصولات هنری ارائه شده و جلوه‌ کند.

جواد باقری بیلندی در آیین قدردانی از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مدافعان سلامت به ویژه در دوران بحران ویروس کرونا و در روزهای سخت، همچون گذشته پای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند.

وی با اشاره به مقوله جهاد تبیین به عنوان یک کلیدواژه  مورد تاکید مقام  معظم رهبری، اظهار داشت: مجاهدت کادر  بهداشت و درمان جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی بوده است که در این مسیر، شمار زیادی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که نام و یاد آنها همچون شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، همواره زنده و جاودان خواهد ماند.

باقری بیلندی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، امروز شرایط  برای تبلیغ دین بیش از هر زمانی فراهم شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت، اظهار داشت: در این حوزه برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید از نگاه فرمایشی و روبنایی عبور کرده و به عمق نگری و تدبربخشی در عرصه قرآن توجه ویژه‌ای شود.

باقری بیلندی افزود: در حوزه نگاه سلامت می‌توان با بهره‌گیری از ۲ بال قرآن و عترت و تمسک جویی به قرآن کریم و عمل به سیره اهل بیت (ع)، به عنوان نسخه شفابخشی به سمت تعالی نظام سلامت حرکت کرد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امسال در  بیست و ششمین جشنواره قرآنی “هدهد”، ۸۰ هزار تن از اعضای خانواده نظام سلامت در ۶ بخش و بیش از ۵۰ رشته شرکت داشتند.

باقری افزود: آیین اختتامیه جشنواره‌های قرآنی باید به فضایی برای شناسایی نخبگان قرآنی و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در برنامه‌های قرآن و عترت تبدیل شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی شهرستان سبزوار گفت: این شهرستان علما و اندیشمندان فراوانی همچون حکیم حاج ملاهادی سبزواری و آیت الله عبدالاعلی سبزواری را به تاریخ و تمدن اسلامی هدیه داده است.

باقری افزود: سبزوار در عرصه فعالیت‌های قرآنی نیز خدمات ارزشمندی ارائه کرده است و در این مسیر، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز از جمله دانشگاه‌های برتر در عرصه فعالیت‌های قرآن و عترت نظام سلامت است که در دوره‌های مختلف جشنواره‌ها‌ی قرآنی وزارت بهداشت همواره در ردیف پنج دانشگاه برتر کشور قرار داشته است.  

در پایان این آیین از استادان، کارمندان و دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، که سال گذشته در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد حائز مقام‌های برتر شده بودند، قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.