کد خبر : 29918
دیدگاه‌ها برای ایثار قهرمانان سلامت تداعی کننده رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 15:59
-

ایثار قهرمانان سلامت تداعی کننده رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: پرستاران قهرمانان و مدافعان دلسوز سلامت هستند که ایثار آنها در همه دوره‌ها بویژه طی ۲ سال شیوع کرونا تداعی کننده رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است. سیدمجتبی علوی‌مقدم روز پنجشنبه در دیدار با پرستاران بیمارستان حشمتیه سبزوار افزود: در ۲۲ ماه گذشته پرستاران با وجود برخی مشکلات با

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: پرستاران قهرمانان و مدافعان دلسوز سلامت هستند که ایثار آنها در همه دوره‌ها بویژه طی ۲ سال شیوع کرونا تداعی کننده رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز پنجشنبه در دیدار با پرستاران بیمارستان حشمتیه سبزوار افزود: در ۲۲ ماه گذشته پرستاران با وجود برخی مشکلات با حضور مهربانانه و ایثارگرانه خود برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا تلاش کردند.

وی ادامه داد: کادر درمان و بهداشت و پرستاران در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار داشتند که مجاهدت آنها قابل تقدیر است و برای همیشه در ذهن ملت ایران ماندگار خواهد بود.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: طی ایام شیوع کرونا، پرستاران بسیار در راه خدمت‌رسانی به بیماران و مداوی آنها مبتلا به کرونا شده یا به خیل  شهدای مدافعان سلامت پیوستند.

وی افزود: در شهرستان سبزوار با  مدیریت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، کادر بهداشت و درمان و تمامی بخش‌های مرتبط و  همدلی بی‌نظیر  اعضای ستاد مقابله با کرونا، مسئولان نهادهای اداری، اصناف، بازاریان و مردم، روند گسترش این ویروس محدود شده است.  

علوی مقدم ادامه داد: هم اینک سبزوار از نظر رنگ‌بندی کرونا در وضعیت آبی قرار گرفته است اما این وضعیت در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل های‌بهداشتی شکننده خواهد بود.

در مجموع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هزار و ۱۷۲ نیرو در گروه پرستاری دارد که ۸۶ درصد آنها پرستار هستند.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.