کد خبر : 11935
دیدگاه‌ها برای ایجاد روز بازارهای جمعی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 12:44
-

ایجاد روز بازارهای جمعی در سبزوار

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از ایجاد روز بازارهای جمعی و شب بازار در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی با اعلام این خبر از جلسه نحوه ایجاد روز بازارهای جمعی در سبزوار، افزود: این جلسه طبق آیین نامه ماده ۸۵ قانون نظام صنفی در قالب یک کارگروه

rozbazar-jalase01سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از ایجاد روز بازارهای جمعی و شب بازار در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی با اعلام این خبر از جلسه نحوه ایجاد روز بازارهای جمعی در سبزوار، افزود: این جلسه طبق آیین نامه ماده ۸۵ قانون نظام صنفی در قالب یک کارگروه با حضور نمایندگانی از شهرداری، شورا، فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن جلسات شهرداری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه روز بازارها برای عرضه کالا و محصولات صرفا داخلی توسط افراد و یا واحدهای صنفی براساس آیین نامه مذکور در هر شهری ایجاد می شوند، اظهار داشت: با ایجاد بازارهای روز نیازهای ضروری مردم با حضور شرکت های تعاونی، اتحادیه ها، اصناف و تولید‌کنندگان محصولات غذایی با کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه با نظارت در اختیار شهروندان قرار می گیرد، به نحوی که سبد کالای یک خانوار در این بازار تامین می شود.

او با اشاره به اینکه بازارهای روز، در کاهش بار ترافیک نقش بسزایی دارند، خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت زمان، هر شهروند سعی دارد در نزدیکترین مکان به محل سکونتش نیازهای روزمره خود را تامین کند، بنابراین ایجاد و راه‌اندازی بازارهای جمعی مناسب‌ترین راه حل برای کاهش ترافیک و سفرهای درون‌ شهری محسوب می شود.

کوشکی گفت: در این راستا در جلسه امروز پس از بحث، بررسی و تبادل نظر مقرر شد بازارهای جمعی اعم از یکشنبه بازار، پنجشنبه بازار، جمعه بازار و شب بازار زیر نظر سازمان میادین میوه و تره بار سبزوار ایجاد شود.

نورنهنگ نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه با بیان مطالبی در خصوص نیاز به ساماندهی و ایجاد بازارهای محلی در سبزوار، بر رفع مشکلات اجتماعی و رونق کسب و کار در این شهر تاکید کرد.

سرهنگ علی آبادی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی نیز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری برای ایجاد بازارهای جمعی و ساماندهی دستفروشان در پایان سال، از اعلام آمادگی نیروی انتظامی سبزوار برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.